M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Sport + = Traction av, men "ESP" på..DSC off = Comfortmodus Man har med andre ord valget mellom "kjedelig", eller "slapt". Ellers strålende fornøyd, med unntak av at den "dra foten under fangeren" funksjonen for å åpne bakluka har en tendens til å ikke ville reagere når du står med hendene fulle med tunge greier... Sikker på du ikke kan deaktivere alt som har med dsc, traction, esp osv ved å holde inne en knapp i ca 5 sekund eller noe? Samme tenkte jeg på og! E87en til en kompis fjerner alt av hjelpemidler med å holde inne dsc knappen i ca tre sekunder, 09 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Sport + = Traction av, men "ESP" på..DSC off = Comfortmodus Man har med andre ord valget mellom "kjedelig", eller "slapt". Ellers strålende fornøyd, med unntak av at den "dra foten under fangeren" funksjonen for å åpne bakluka har en tendens til å ikke ville reagere når du står med hendene fulle med tunge greier... Sikker på du ikke kan deaktivere alt som har med dsc, traction, esp osv ved å holde inne en knapp i ca 5 sekund eller noe? Samme tenkte jeg på og! E87en til en kompis fjerner alt av hjelpemidler med å holde inne dsc knappen i ca tre sekunder, 09 modell Det samme kan man gjøre på E46 når det gjelder ASC (min er 2003 modell). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Er ikke det han sikter til. Er det at når alle hjelpemidler blir skrudd av så blir de nye modellene med driving mode satt i comfortstilling, med en gass og fjæringsrespons som passer best til og fra bedehuset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Skikkelig barnepasser funksjon altså. Nei... takke meg til gammeldags "sikkerhet"... så bestemmer man i det minste selv hvis alle hjelpemidler er slått av. Apropos moderne biler som er proppfulle av elektronisk utstyr/gadgets... http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10071911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Sport + = Traction av, men "ESP" på..DSC off = Comfortmodus Man har med andre ord valget mellom "kjedelig", eller "slapt". Ellers strålende fornøyd, med unntak av at den "dra foten under fangeren" funksjonen for å åpne bakluka har en tendens til å ikke ville reagere når du står med hendene fulle med tunge greier... Sikker på du ikke kan deaktivere alt som har med dsc, traction, esp osv ved å holde inne en knapp i ca 5 sekund eller noe? Er sikker ja.. Setter man bilen i Sport + og holder inne DSC knappen som du tenker på, så skrur man av alt det du nevner, men da går bilen automatisk tilbake i comfortmodus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 om du skrur av alt også trykker på sport+ da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Da skrur ting seg på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Alt irriterer meg med bilen min... - Høgda . - Vinter-felgane. - Lakken. - Dørlistene/ pakninger. Vegstøy fra helvette. - Rusta. - Alle bulkane. - Forgasseren - choken, falsk luft, - Tomgangen / dauer av og til. - Motoren for liten og slapp. - Motorfestene. - Driver på feil hjul. - Drivknute klakker i sving. - Bruker for masse drivstoff. - Stygg eksos lyd. - Fart akselerasjonen er besj. - Fargen på interiøret. - Type interiør. - Gulvmatte som ikkje ligger der den skal. - Leker litt kjøleveske. - Begynner å brenne mens eg kjører. - Speedometer/farstmåler wire lager lyder - Kortsluttning i klokka. - Stygt hengerfeste + Hengerfeste kontakt virker ikkje. - Dører henger ikkje når eg opner dei. - Dårlig musikkanlegg. - Dårlig lagt opp el.nett. - Sete slarker i festene. - Henger ikkje godt nok i veien. Ser bort fra disse feila, så er bilen ganske god bruks bil. VW Jettaen eg skriver om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 BMW 1600 touring 72 mod. Ugjevn tomgang, kveles til tider, lugger pga dette i hastighet. Vindusviskerene virker ikke for øyeblikket Vifta klarer ALDRI å dra unna 3 unge mennesker i bilen, AKA dogg all over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 At jeg ikke har coilovers på e34en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjølen Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Bilen passer jeg på som mitt ,,hjertebarn,, men rusta som var spådd kommer...panser og bakluke.Surt når man holder ting i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Alt irriterer meg med bilen min... - Høgda . - Vinter-felgane. - Lakken. - Dørlistene/ pakninger. Vegstøy fra helvette. - Rusta. - Alle bulkane. - Forgasseren - choken, falsk luft, - Tomgangen / dauer av og til. - Motoren for liten og slapp. - Motorfestene. - Driver på feil hjul. - Drivknute klakker i sving. - Bruker for masse drivstoff. - Stygg eksos lyd. - Fart akselerasjonen er besj. - Fargen på interiøret. - Type interiør. - Gulvmatte som ikkje ligger der den skal. - Leker litt kjøleveske. - Begynner å brenne mens eg kjører. - Speedometer/farstmåler wire lager lyder - Kortsluttning i klokka. - Stygt hengerfeste + Hengerfeste kontakt virker ikkje. - Dører henger ikkje når eg opner dei. - Dårlig musikkanlegg. - Dårlig lagt opp el.nett. - Sete slarker i festene. - Henger ikkje godt nok i veien. Ser bort fra disse feila, så er bilen ganske god bruks bil. VW Jettaen eg skriver om.. Hehe, tenkte faktisk på vw når jeg leste dette.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 At det er for lite justeringsmuligheter på skinnsetene i E34'en. Er godt vandt med Vader seter, men savner å få skikkelig ''tipp'' på sitteputen.. Edit: Kan også nevne at det irriterer meg de armlenene som er fastmontert i stolene på E34.. Finner ikke riktig sittestilling. Var mye bedre i E36'en. Og JA, jeg er kresen på sittestilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Alt irriterer meg med bilen min...] Hehe, tenkte faktisk på vw når jeg leste dette.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ikkje noke tvil i at bilen er dårlig. Men er ein god bil når den virker. Bedre med tysk enn japs uansett spør du meg, sjølv om det er vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Jeg har hatt mange eldre VW. Egentlig ikke hatt særlig problemer med noen av dem og synes den tekniske kvaliteten er bra den og det er som regel enkelt å skru på bare man finner frem i delejungelen. Synes ikke på noen måte BMW lager bedre biler på teknisk kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå