Saltkjelen Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Dæven, felgene var jo riktig så elegante, Steffan. Jeg syns det ble pent jeg. Hva slags felger er det du har tenkt til å bytte til når den tid kommer..? Så ut som et morsomt treff, jeg har vel ikke annet å gjøre enn å bli med neste år. Hvor langt var det å kjøre fra korset..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Joa, disse felgene ser ikke helt feil ut på E39. Men får kansje litt Benz følelse... . Ingen ting er bestemt ang. felger, men Hamann, Hartge eller mye av Christalex sitt utvalg frister . Blir jo endel utgifter ifm. bakseter og oppshining innvendig neste vår, så ser ikke bort fra at jeg kjøper nye dekk til disse felga. Og er ingen tvil at du må stille på CCN treffa neste år, du hadde sikkert fått med deg en pokal fra helgens utstilling . Mener det er ca. 15 mil fra korset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Mht. at du har andre planer som kanskje er viktigere enn nye felger syns jeg det er en fornuftig ting å kun kjøpe nye dekk til de du har. Felger kan du bytte til senere og du kan jo evt. bruke de nye dekkene neste sesong på et annet felgsett. Hvordan var opplegget med utstillingen og slikt? Var det en variant av peoples chose, slik som på vårmønstringen? 15mil er jo ikke så aldeles ille hvis treffet var bra, noe det så ut til å være, og ikke minst morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 haha, må bare legge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Mht. at du har andre planer som kanskje er viktigere enn nye felger syns jeg det er en fornuftig ting å kun kjøpe nye dekk til de du har. Felger kan du bytte til senere og du kan jo evt. bruke de nye dekkene neste sesong på et annet felgsett. Hvordan var opplegget med utstillingen og slikt? Var det en variant av peoples chose, slik som på vårmønstringen? 15mil er jo ikke så aldeles ille hvis treffet var bra, noe det så ut til å være, og ikke minst morsomt.. Utstillingen på Våler var mye mer omfattende enn på Rudskogen. Vi hadde satt av eget område til dette. Totalt 30 pokaler ble delt ut. Kategoriene var modifisert og original før -80, 80-90, 90-2000, og etter 2000. I tillegg var det premie for langveisfarer og Peoples Choice. Takk til Dr_S for hjelp med gjennomføringen! Fikk endelig tatt en titt på 540'n til Steffan også. Dette begynner å bli en meget lekker bil. Artig at noen gjør noe ekstra med en E39 touring også. Felgene så meget bra ut på bilen, så de kan du nok leve med en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Hvordan var opplegget med utstillingen og slikt? Var det en variant av peoples chose, slik som på vårmønstringen? Siden jeg var en av de som var med å bedømte bilene, kan jeg jo si at vi hadde et eget område for utstilling iår. Alle som ville kunne stille ut bilen sin der, så ble det bedømming etter ulike klasser. F.eks modifisert før 1980, fineste originalbil etter 2000 osv. Dette var en god del mere jobb enn jeg trodde, hehe. Peoples choice omfattet alt av biler denne dagen, ikke bare de som stilte ut. Mener det var en E30 M3 som vant den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Takk til Dr_S for hjelp med gjennomføringen! Takk for det, var kjempemoro å få være med å hjelpe til selv om det var litt jobb, fløy jo rundt der nede fra 11-14 Dessuten var vi ganske enige i poenggivningen, Tore og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Ikke langt unna mine felger det der da hermegåsa som jeg har sagt før så var ikke det slike felger jeg ville ha heller men syns ikke det ser så jævla ille ut jeg. og når det er billig nok så hjelper det jo på det også syns det ble ganske bra hos deg også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Du kan få .RAW filene ikveld om du er hjemme, de andre bildene ble møkk. Stikker på trening, snakkis pakkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 haha, må bare legge det ut Hehe, ukens blinkskudd. Tror også [space] har et liknende bilde med Bimmers reklamen på hjelmen i fokus . Fikk endelig tatt en titt på 540'n til Steffan også. Dette begynner å bli en meget lekker bil. Artig at noen gjør noe ekstra med en E39 touring også. Felgene så meget bra ut på bilen, så de kan du nok leve med en stund. Takk takk Henrik, hyggelig å treffes igjen. Så du fikk kjørt litt på slutten av dagen, trøkka godt til virket det som . Ikke langt unna mine felger det der da hermegåsa Høhø, syns det er langt unna jeg! Dine er jo mye finere med færre eiker samt mer kant . Stikker på trening, snakkis pakkis Haha, trenger trening den slappe kroppen ja! Og supert om du pumper over RAW på MSN når du får tid, kule bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 M fronten gjør seg noe sinnsykt på E39. Får ikke spesielt lyst på den upgraden der nei Lekker bil du har. Må ha vært ganske moro med 4.4 på bane kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 M fronten gjør seg noe sinnsykt på E39. Får ikke spesielt lyst på den upgraden der nei Lekker bil du har. Må ha vært ganske moro med 4.4 på bane kjøring? Helt klart et must med M fanger på E39 kjennern . Koser meg stort med denne motoren på bane, samt tomatgearet funket fint på Våler. Men det var jævelig irriterendes med elektronikken som holdt igjen ut av fler av svingene . Må virkelig finne ut av det før neste trackday. Er det Mysild som har tatt det bilde Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Takk takk Henrik, hyggelig å treffes igjen. Så du fikk kjørt litt på slutten av dagen, trøkka godt til virket det som . . Ble ikke så mye kjøring, nei. Prøvde å henge på kamerat Harald H i hans Z4 med r-dekk... Tror ikke touringen er den mest optimale i den nye sløyfa, for å si det slik... Men moro var det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 tomatgear.. hehehe er det ikke bare å skru av elektronikken da steffan syns du stod på bra rundt svinga der jeg! bra noen fikk kjørt på bane............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg