Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

greit nok at det er en klasikker, men den blir ikke mindre "nazi" av den grunn. Og klassikker eller ikke, den blir ikke penere av den grunn.

Smaken er som baken, den lukter rart ;)

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Litt for nazi for min smak den merca der... "Hei hitler ;) "

Historie er åpenbart ikke din sterke side... BMW var ikke stort mindre involvert i den tyske krigsindustrien enn Mercedes-Benz... som om det skulle ha noe å si for tyske biler produsert etter krigen... :roll:

Skrevet

Mulig dette er OT, men jeg klarer ikke dy meg!

Jeg synes forumet blir mer og mer....hmmm.....hva skal jeg si: BMW only.

Eneste som gjelder er BMW. BMW ditt og datt er best etc.

På tide å våkne opp...det finnes mange andre flotte biler som ikke har rullet ut av BMW fabrikken. Må ikke ha BMW merket for at det skal være en bra bil eller ikke minst fin bil.

Jeg er selv en ihugga BMW fan, men synes da det finnes mange andre fine biler. Om ikke bedre også. BMW er gode på kjøreegenskaper ++, men de deler pallen med flere!

Jeg er tidvis innom VAG forumet og der er det faktisk mulig å diskutere andre merker, uten å rakke ned på de! Det går ikke like lett her, da det bare blir "Auda.....dårlig drittbil....!".

Ikke meningen å bruke denne tråden til dette, men jeg måtte bare få skrevet/sagt det.

Ellers så er jeg enig med trådstarter at bilen som det linkes til er en fin bil!

Skrevet
Jeg synes forumet blir mer og mer....hmmm.....hva skal jeg si: BMW only.

Eneste som gjelder er BMW. BMW ditt og datt er best etc.

På tide å våkne opp...det finnes mange andre flotte biler som ikke har rullet ut av BMW fabrikken. Må ikke ha BMW merket for at det skal være en bra bil eller ikke minst fin bil.

Gunnar og den øvrige ledelsen her inne oppfordrer faktisk til å diskutere andre bilmerker... i relasjon til BMW. BMW er ikke best til alt og det har derfor lite for seg å føre diskusjoner om BMW der man ikke kan trekke frem eksempler fra andre bilprodusenter. Jeg er i likhet med deg temmelig interessert i BMW, men jeg er faktisk mer interessert i Porsche og jeg vil også hevde at Mercedes-Benz har en historie som er mange ganger mer interessant en BMW´s historie.

Skrevet

Denne delen av forumet er jo opprettet på grunn av at man skal kunne diskutere andre motoriserte kjøretøy etc., og Mercedes går under kategorien motorisert kjøretøy. Men folk som ikke liker slike biler må få lov til det, visa versa.

Dagens moralpreken.

Skrevet
Greit det er en klassiker, men ikke sånn bil jeg snur meg etter på gata..

Hva snur du deg etter da? Halvslitte E36 coupe med brumlepotte, 80/60-senk og gt-turbo-sprint-leppe der de forgjeves prøver komme over en fartshump?

Skrevet

Hva snur du deg etter da? Halvslitte E36 coupe med brumlepotte, 80/60-senk og gt-turbo-sprint-leppe der de forgjeves prøver komme over en fartshump?

:lol:

Jeg snur meg også etter alle biler med hull i eksosen, noe som til tider er litt flaut :roll:

Men å snakke om å ikke snu seg etter en slik bil som denne mercedesen iforhold til en "nyere" bil blir litt feil. Den vekker nok definitiv oppsikt der den kommer. :)

Men 650 000kr da :roll:

Skrevet

Du måtte bare.

Syntes ikke noe om sånne biler, dersverre..

Unnskyld hvis jeg traff kuken på hodet, det VAR meninga..

Skrevet

Liker definitivt å se på gamle biler, slik som denne Mercedesen, nydelig var den.

Når det gjelder i forhold til BMW så er jeg åpen for flere bilmerker, jeg er ikke låst på BMW. Har hatt både Ford Cosworth og Audi S4, begge morsomme og spesielle biler på sine måter. Kunne veldig gjerne tenkt meg en veteranbil, men da måtte det blitt amerikansk og helst denne:

57belair-lf-34.jpg

Til dags dato har 1957 Chevrolet Bel Air vært en drømmebil jeg en gang håper å ha i mitt eie ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...