Ice///Man Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=525560 Hvordan er det mulig at så mange blir tatt? Ser ikke folk skiltene som varsler fotobokser? I så fall er jeg skeptisk til å kjøre i området, hvis folk er så til de grader uoppmerksomme når de kjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Tja, det skulle vel ikke være umulig. Når man kjører den samme strekka om og om igjen så kommer det til tider at du glemmer at du har kjørt deler av strekningen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 I så fall er jeg skeptisk til å kjøre i området, hvis folk er så til de grader uoppmerksomme når de kjører.. Antallet førere som er usedvanlig uoppmerksomme bak rattet kan nok aldri undervurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ikke undervurder vanen folk har om å gi flatt jern i denne tunellen heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Den fotoboksen i Rælingentunnelen er akkurat satt opp, dessuten så er det en helvete helling inne i tunnelen så enten du vil det eller ei så øker farten din drastisk fra du entrer tunnelen til du passerer fotoboksen (som selvfølgelig er plassert nederst i hellingen). Kjørte der senest i går selv, for første gang etter at boksen kom opp. Skal ærlig talt si at det var vanskelig å se den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ikke undervurder vanen folk har om å gi flatt jern i denne tunellen heller.... Won't do. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Må vel stå på bremsene i den tunnelen da. Hvis de først skulle satt opp en fartsboks sett den i enten en oppover bakke eller på en rett strekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 eg kan faen meg være ene av desse 900 tullingene..he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Må vel stå på bremsene i den tunnelen da. Hvis de først skulle satt opp en fartsboks sett den i enten en oppover bakke eller på en rett strekke. er vell der bare for å straffe dem så ligger + - 10 over også i bunnen da, snakk om å skape trafikkfarlige situasjoner når noen er uoppmerksome å ser dette dritte norge ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Da hadde jeg fått mange bøter hvis de skulle knipsa på under 10. Ikke så lett alltid å bremse ned til fartsgrensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Overrasker meg ikke om de har "glemt" å sette opp et skilt. Er jo ikke akkurat den første fotoboksen i bunnen av en bakke. Står ofte der det er fint og oversiktlig, alt for lav fartsgrense gjemt bak et skilt. Poenget er selvfølgelig å tjene så mye penger som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Her i Bergensområdet ble ene fotoboksen flyttet et par hundre meter før inne i tunnellen. Jeg trodde jeg visste hvor den var, men den var flyttet og jeg var heldig som slapp bot pga de sikkert ikke hadde koblet den til. Blinket iallefall ikke. Så det skal ikke så mye til å bli tatt egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 enten du vil det eller ei så øker farten din drastisk fra du entrer tunnelen til du passerer fotoboksen (som selvfølgelig er plassert nederst i hellingen). Min bil har en pedal mellom gass og clutch. Den kan brukes til å holde farten nede har jeg funnet ut. Prøv, kanskje det fungerer på din bil også. Evnt, så fungerer det også å sette den pinnen mellom setene slik at det blir mye bråk - da øker heller ikke farten såå mye. Det teite med de fotoboksene er at de ikke ser ut som fotobokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 - Den høyeste målte hastigheten er 143 kilometer i timen. Her er det noen som må spikre paller, konstaterer politioverbetjent Stein Brynildsen i trafikkseksjonen i Romerike politidistrikt. hehe.. jaja, "Hvorfor må et parkometer se ut som et parkometer?" noen sett den reklamene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ikke undervurder vanen folk har om å gi flatt jern i denne tunellen heller.... Altfor fort gjort å gi på litt i den tunnelen der Hvis det var noen her inne som kjørte en sort E46 coupe med felger og en mørkeblå/sort E36 cab oppover tunnelen onsdag kveld forrige uke; Takk for dansen En annen sak er at fotoboksen skulle vært høyere opp i tunnelen. Det blir litt for slemt å plassere den nederst, akkurat som de på Gardermoen-Minnesund strekningen som står ved innsnevringene fra to til ett felt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå