Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ifølge jungeltelegrafen så hadde han ikkje forsikring på bilen da han kræsja... Flaks for han at det ikkje blei noe personskade. Tulling!

Vil heller tro at han freste rundt på prøveskilt, og derfor bare hadde ansvarsforsikring.

Skrevet
mangler jo bare m3 fanger og badlook panser så har man en automote bil....

:lol: !

Men du glemte: felger til minst 30 000,-!

sant sant, bra du retta meg inn....

Skrevet

Husker ikke helt hvor jeg har sett den bilen der... Hmmm... Tror kanskje det var på parkeringa på VW/Audi treffet på Vålerbanen, ellers så var det på Gatebil. Var fine fargekombinasjoner på den, men resten var ikke like fint.

Skrevet
Ifølge jungeltelegrafen så hadde han ikkje forsikring på bilen da han kræsja... Flaks for han at det ikkje blei noe personskade. Tulling!

Vil heller tro at han freste rundt på prøveskilt, og derfor bare hadde ansvarsforsikring.

Du tenker på røde forhandlerskilt? Disse er da vel fullkasko på?

Skrevet

Er ikke fullkasko på røde skilter uansett. En kjenning av meg krasja med bilen sin på de røde skiltene til firma. Enten 50 000 i egenandel eller 32 000 for ny lyktestolpe og bilen utenom:P

Skrevet

Du tenker på røde forhandlerskilt? Disse er da vel fullkasko på?

Jeg tenkte egentlig på vanlige prøveskilt, men etter å sett en gang til på bildene jeg har sett av bilen, viste det seg jo at den har kjørt rundt på forhandlerskilt.

Skrevet

Er ikke den værste E46 jeg har sett. Ny styling, bort med øyelokk og nye lykter og det kunne blitt bra. Ble litt for spesiell som som den er/var.

Skrevet

Dette er IKKE en Automote bil nei! Tror faktisk det var en bil som Berg Auto bygde i Trondheim. (Nå Norsport)....

Har sett bilen live, å den er ikke så kul nei, feil farge, feil interiør.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...