MariusW Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 jeg trekker det tilbake. Når jeg fikk se flere bilder av den. IKKE FINT!
Yngvejos Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ifølge jungeltelegrafen så hadde han ikkje forsikring på bilen da han kræsja... Flaks for han at det ikkje blei noe personskade. Tulling! Vil heller tro at han freste rundt på prøveskilt, og derfor bare hadde ansvarsforsikring.
S.Arnesen Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 mangler jo bare m3 fanger og badlook panser så har man en automote bil.... ! Men du glemte: felger til minst 30 000,-! sant sant, bra du retta meg inn....
torbjørn Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Han hadde akkurat fått skilt, så er nok forsikret.. får ikke ut skilt i fra BT uten forsikring.
Hindmost Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Likte fargene. Two-tone er litt kult. Men stylingen var stygg, SPESIELT bakfangeren, Uff uff
316 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Husker ikke helt hvor jeg har sett den bilen der... Hmmm... Tror kanskje det var på parkeringa på VW/Audi treffet på Vålerbanen, ellers så var det på Gatebil. Var fine fargekombinasjoner på den, men resten var ikke like fint.
E.H.D Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ah, så det var den bilen som hadde truffet lyktestolpen... på beine vegen.
ChrZZ Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ifølge jungeltelegrafen så hadde han ikkje forsikring på bilen da han kræsja... Flaks for han at det ikkje blei noe personskade. Tulling! Vil heller tro at han freste rundt på prøveskilt, og derfor bare hadde ansvarsforsikring. Du tenker på røde forhandlerskilt? Disse er da vel fullkasko på?
Espen* Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Er ikke fullkasko på røde skilter uansett. En kjenning av meg krasja med bilen sin på de røde skiltene til firma. Enten 50 000 i egenandel eller 32 000 for ny lyktestolpe og bilen utenom:P
skisseper Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Den så ut som en svær skilpadde. Spesielt bakfra.
Yngvejos Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ifølge jungeltelegrafen så hadde han ikkje forsikring på bilen da han kræsja... Flaks for han at det ikkje blei noe personskade. Tulling! Vil heller tro at han freste rundt på prøveskilt, og derfor bare hadde ansvarsforsikring. Du tenker på røde forhandlerskilt? Disse er da vel fullkasko på? Jeg tenkte egentlig på vanlige prøveskilt, men etter å sett en gang til på bildene jeg har sett av bilen, viste det seg jo at den har kjørt rundt på forhandlerskilt.
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Er ikke den værste E46 jeg har sett. Ny styling, bort med øyelokk og nye lykter og det kunne blitt bra. Ble litt for spesiell som som den er/var.
Brustad Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Dette er IKKE en Automote bil nei! Tror faktisk det var en bil som Berg Auto bygde i Trondheim. (Nå Norsport).... Har sett bilen live, å den er ikke så kul nei, feil farge, feil interiør.......
fosse1 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hadde jeg hatt den der... så hadde jeg fort bestilt hel lakkering på den ja ! off for noen farger ! MEN smaken er som baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå