Skands1 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Legger ut noen bilder av "gamlingen" sin E60 535d. Har egentlig det meste av utstyr inkludert sportsautomat m/girknapper på rattet, Dynamic Drive, Active Steering etc etc.. I tillegg AC Schnitzer oppgradering som gir ca 320hk (orginalt 286hk) og 680Nm (orginalt 580Nm). Denne drar unna Beklager treinteriøret, eieren er tross alt en "gammel" mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hva er galt med treinteriør? Alternativene er "iskald" alu-look eller blank sort. Begge gir med frysninger. Meeeget pen bil! Synes E61 har penere hekk. Der blir E60 for svulstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Snasne felger! Er enig med trådstarter at treverk hører hjemme i skog og mark, ikke i en bil. Merke på felgene? Noen bedre bilder av dem? Størrelse? Hvor kjøpte? *puste puste* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Utrolig fet bil! Er nok ikke mange av disse med FL. Har hatt gleden av å kjøre 535d, selv om den var standard så skal man ikke klage på ytelsene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Hva er galt med treinteriør? Alternativene er "iskald" alu-look eller blank sort. Begge gir med frysninger.Meeeget pen bil! Synes E61 har penere hekk. Der blir E60 for svulstig. Interiøret er jo en snakk om smak, men akkurat på denne som skal være så pass sportslig er det kanskje litt "usportslig" med treinteriør som kanskje helst forbindes med det eksklusive kontra det sportslige... Men til det svarte skinnet er det ikke så verst, men til lyst skinn synes jeg personlig treinteriør bli litt old fashion.. Jeg foreslo sort pianolakk høyglans.. Tror det hadde vært fint i den bilen, selv om det heller ikke er særlig sportslig men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hva er galt med treinteriør? Alternativene er "iskald" alu-look eller blank sort. Begge gir med frysninger.Meeeget pen bil! Synes E61 har penere hekk. Der blir E60 for svulstig. Vi er visst to gamle menn vi to.. - Uansett en kjempeflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Rå bil, ingen tvil om det. Snasne felger! Er enig med trådstarter at treverk hører hjemme i skog og mark, ikke i en bil. Merke på felgene? Noen bedre bilder av dem? Størrelse? Hvor kjøpte? *puste puste* Ser ut som orginale 19" felger type 172M. De er vel 8.5x19 foran og 9.5x19 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 tre tilhører skog og mark, plast tilhører resirkuleringsstasjonen On topic: Drømmebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Snasne felger! Er enig med trådstarter at treverk hører hjemme i skog og mark, ikke i en bil. Merke på felgene? Noen bedre bilder av dem? Størrelse? Hvor kjøpte? *puste puste* Tror felgene heter Dobbelteke 172 M og er levert sammen med bilen fra forhandler. Er i 19" med 245/35 foran og 275/30 bak hvis jeg ikke husker helt feil.. Har ikke noen bedre bilder av disse for øyeblikket, men kan nok ordnes etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hva er galt med treinteriør? Alternativene er "iskald" alu-look eller blank sort. Begge gir med frysninger.Meeeget pen bil! Synes E61 har penere hekk. Der blir E60 for svulstig. Vi er visst to gamle menn vi to.. - Uansett en kjempeflott bil! Tja, jeg er fremdeles i 20-årene. Men skjønner poenget ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hva er galt med treinteriør? Alternativene er "iskald" alu-look eller blank sort. Begge gir med frysninger.Meeeget pen bil! Synes E61 har penere hekk. Der blir E60 for svulstig. Jeg er helt enig og jeg har aldri helt kjøpt greia om at et treinteriør automatisk er gammeldags. De fleste bilprodusentene gjør mye ut av å kombinere ulike materialer og tre foretrekkes i denne sammenheng fremfor bare aluminium og/eller fake karbon. En ting som nå kommer er utstrakt bruk av moderne lyssetting for å skape et mer interessant design... man forsøker med andre ord å kombinere det klassiske med det moderne. Spesielt Volvo og Jaguar er langt fremme på dette området. Volvo XC60 Jaguar XF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Jeg synes mørkt tre passer veldig bra i denne type bil, blir en veldig "kald" stemning med alu look av og til. Men sort pianolakk er utrolig stilig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Synes treverk er veldig pent i bil nesten uansett jeg. Så lenge det ikke er av typen "plast som nesten ligner på treverk". Aluminiumslister synes jeg begynner å bli litt utslitt, spesielt nå som enhver Toyota med "respekt for seg selv" har det. :s Nuvel. Smaken er som baken. Det viktigste er at man selv trives i bilen og at interiøret er med på å støtte opp om den trivselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hva er galt med treinteriør? Alternativene er "iskald" alu-look eller blank sort. Begge gir med frysninger.Meeeget pen bil! Synes E61 har penere hekk. Der blir E60 for svulstig. Vi er visst to gamle menn vi to.. - Uansett en kjempeflott bil! Tja, jeg er fremdeles i 20-årene. Men skjønner poenget ditt... Er selv 24 Synes treverket i vår egen E39 passer perfekt til resten av fargene i/på bilen, og mener det samme om mange andre biler og fargekobinasjoner. Det råeste er RR Phantom Drophead Coupé med ekte oljet teak på dekselt som skjuler det nedslåtte taket. Dette blir oljet hver gang bilen er på service! Plastikk-liksomtre er en helt annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Det "tre interiøret" til den Volvo XC60 ligna noe skikkelig på noe man finner på ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå