///Stokk1 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Noen som tar utfordringen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Kansje noen kunne gjort dette pent, og lagt til en fin ramme rundt?Gjerne også et eksemplar med riktig avatar str. . Vet ikke om du liker dette, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Fritt frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Synes dette er et pent bilde av m3'n. Kan det bli enda penere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 kan du vær så vær så væææær snill gjøre det samme med dette? Skal gjøre det iløpet av dagen, på veg til skolen nå, kanskje jeg rekker det før skolen begynner. Men mente du svart/hvit bak og farget bil eller også med tekst i? Kan ordne begge deler om det er det du ønsker Artig å få tilbakemeldinger. EDIT (08:08, 28.11) var det noe slikt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Tuuuusen takk Åsså så tidlig på morgenen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 på denne typen bilder : er det et hemmelig lett triks til å skille ut bilen eller felgen eller MÅ jeg bruke lasso tool og gå rundt hele bilen, klippe den ut, deretterer mørklegge hele bakgrunnen og lime inn bilen igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Nokken som vil gjør nokka med disse bilda, da omgivelsene er en smule kjipe? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 på denne typen bilder : er det et hemmelig lett triks til å skille ut bilen eller felgen eller MÅ jeg bruke lasso tool og gå rundt hele bilen, klippe den ut, deretterer mørklegge hele bakgrunnen og lime inn bilen igjen?? Eller kopiere hele bilen inn på en ny bakgrunn. Liker å bruke Quick Selection Tool, ligger under samme som Magic Wand, Da tar jeg grovt først, og deretter går over med en tynn size og finpusse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Viss noen vil leke med disse bildene hadde jeg blitt storfornøyd.Gjerne sort/hvitt rundt bilen, eller føl dere fri til å gjøre det som passer dere Gjorde bakgrunnen nesten fargeløs, og fikset litt på skygge og kontraster Bildene var egentlig veldig gode så var ikke mye jeg trengte å gjøre. Håper du liker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Et til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 ÅRETS PHOTOSHOP! tenke på å skaffe mæ ny tattovering. Fått inspirasjon av den gamle "kompass rosen". Laga min egen versjon. Har lyst å ha den midt på brystkassen, og symbolikken bak det hele e at den (nært hjerte) alltid skal vise mæ vei i livet. haha, ja, har sett mye miami ink, derfor må æ liksom ha en dyyyp grunn tell koffør æ har den og koffør æ har den akkurat der ! ;P Æ vet det her e veldig upassaness. og kanskje litt ekkelt for andre. Men e mye skills her inne og æ tar brennsjansen på at nånn greie å få det tell! ^^ *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Tusen takk! Det ble stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå