awt Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Her er det første bildet av nye Z4. Her er den en nedtellingsklokke til den offisielle lanseringen. Tror dette kan bli ganske så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Det ser lovende ut. Jeg har store forventninger til denne bilen og dens interiør. Iflg. spionbildene av interiøret kommer dette til å bli en svært så elegant og klassisk bil. Basert på spionbildene er dette noe av de lekreste interiørene som er å få tak i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Noen som vet når den skal lanseres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Her er den en nedtellingsklokke til den offisielle lanseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 hehe, det var jo ikke mange dagene til nei, kanskje den finner veien under noen juletrær i år? Jeg skriver den opp på ønskelisten nå ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 fin bil.. Virket ganske ustødig han fyren på bilde der..rett før han går på tryne? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Den så lovende ut!Virkelig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Jepp!! Hva er prislappen på denne? Har i det hele tatt ikke fått med meg mye om denne bilen. Motor, vekt, kjøreegenskaper? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Spennende! Ser veldig bra ut de lyktene og nyrepartiet, så litt senk & 20" felg så er vi i mål . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Mye Honda S2000 der.. Men blir moro å se skikkelige bilder (og ikke minst se den live). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Honda s2000 er ikke en bil jeg hadde sagt nei til da..må ærlig talt si at der har man en japse med EN STK GROM sugemotor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Ser lovende ut! Får håpe de har vett til å putte motorene fra 335 og M3 oppi, og holde seg unna diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Det ser lovende ut. Jeg har store forventninger til denne bilen og dens interiør. Iflg. spionbildene av interiøret kommer dette til å bli en svært så elegant og klassisk bil. Basert på spionbildene er dette noe av de lekreste interiørene som er å få tak i.. Har du ut disse interiørbildene? Legger du de ut? Har ikke sett de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Kan det være denne? Er ett par tre interiørbilder. Er delvis kamuflert interiør, slik som karroseriet. http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... 2%26sa%3DN (Hadde ikke tid til å laste ned bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Ser ut til at jeg laget en tråd om denne, godt den ble stoppet. Så ikke denne stickyen her Men lekker bil, ser ut som en spennende innvendig design også, håper det kommer offisielle bilder snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå