D.Toft Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 hva som er hva aner jeg ikke. du må nesten bare finne el skjeme og ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Var det en stor jobb? Måtte du rive ut absolut alt av interiør? Jeg mener bestemt at interiøret skal være før facelift, dette skal jeg få sjekket opp. Memoryfunksjonen er forsåvidt ikke så farlig. Bruker ikke memoryfunksjonen i E61'en en gang. Justerer setet i den stillingen jeg vil ha og der står den.. Ja, for ledningene fra airbag sensor, varme osv. er jo ferdig trukket? Det skal jo være dette i bilen pr. dags dato. Ergo er det bare å trekke strøm og koble seg på jordingspunktet? Du trenger ikke memory fordi du jjusterer setene og der står de? Hva skal du da med el. seter i det hele tatt ? Det fine med el.seter som jeg har i min E39 er jo nettopp memory, jeg og kona sitter forskjellig både i høyde og lengde, samt forskjellig speilinnstilling. Da er det flott at alt dette stiller seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Vel. Noe gammel tråd, men situasjonen er fortsatt den samme. Jeg kan ikke huske sist jeg trykket på memoryknappen på E60'en eller F01'en, så for min del betyr ikke denne funksjonen stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ikke får min del heller. Jeg plukka disse stolene fra strøken 540 fra usa som har gått kun 70 miles, og mine et slitte. Saltkjelen: Må jeg koble på P-Bus for at det skal funke. Har ikke p-bus som er på ledningsnettet understolen men de nye el. Stolene har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Jeg tror nok at du må på med P-bus. Det er en relativt god stund siden nå, så jeg husker ikke helt hva som ble gjort og ikke dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 ikke vits å holde på mer da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 hallo. kople deg innpå strøm til stolene, så driter du i memory, varmeseter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Det er jo ikke verre enn å kikke på koblingsskjema som ligger rundtom på nettet. Er både tydelig og oversiktlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Finner ingen koblingskjema på nett. P-bus har jo ikke noe med memory ågjøre da? Eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 jeg har haynes bok til e39, minn meg på det, så kan eg se om eg kan finne ut hva kabel som skal ha konstant strøm. så virker hvertfall justering av setet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Justering av setet kreves det kun jord og 12 volt. Men jeg MÅ ha varme og at airbag lampa ikke skal lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Koblingsskjema ligger her: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/us/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 akuratt hva jeg er etter er ikke der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Jeg har tilgang til WDS. Hva trenger du å vite? Samt årsmodell på seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Årsmodell på seter er 2001, bilen setene skal på er 1996. Problemet er jeg vet ikke hva som er hva, og om P-Bus kabelen altså blå/rød mangler på min. Må man koble på p-bus for å få varme og at airbagen ikke skal lyse? Skriver litt vrangt, sitter i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå