Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvite biler har vært på moten før, men ble ganske fort "ut" igjen. Har aldri vært særlig glad i hvite biler og vil ikke plutselig bli glad i det selv om det er blitt på moten igjen :wink:

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

audi prøver nok bare og herme etter bmw og lage noe alle vil ha på bilene sine. bmw laga angeleyes. og det er og se på snart alle andre biler enn bmw. de prøver nok og oppnå det samme med led stripene sine. men bmw er stortset best på og lage ting alle andre bilmerker får som styling.

M3 speil. angeleyes. M3 sideskjørt. hai finne. det er vel noen ting som er og se på de fleste biler som er fikset litt på. meget mulig mer også. men bare dette jeg kommer på nå.

så en hvit E39 touring for litt siden. med svart tak og svarte felger. den var faktisk meget tøff til og være hvit.

Skrevet

Ta en hvit E30, hiv på noen klistremerker å du får knapt en fetere bil i mine øyne! 8)

5th6hbmvr5bcvtfw07vy.jpg

68hqkyn0uulaljpetnpc.jpg

Hvit "vanlig" M3 er jo heller ikke å forakte!

qic8dul1av5570gd9nxh.jpg

Ikke M-tech-II cab heller! :lol:

ifeieiav8aamzv0qgi2y.jpg

Skrevet

Og alle 3 er råe som faen 8)

Nope... sort metallic viser bare fettflekker... orange er grusomt med mindre det handler om en Porsche 997 GT3 RS... og hvit er ingen farge... :roll:

godt jeg leste gjennom tråden før jeg svarte på din første svar.

Regner med at du hadd tatt i mot disse hvis de ble kastet etter deg....

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14854063&sid=xz2cbaLmZF3185680&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14854064&sid=xz2cbaLmZF3185680&WT.svl=Link

DRØMMEBILER. Ingen i nærheten.

Forresten tror jeg hvit er en motefarge som fort kan være over i løpet av meget kort tid. Helt konge farge, men det er for mange biler som ikke er kule nok til å ha det etter min mening.

Skrevet

Skulle jeg kjøpt ny-bil nå så hadde det blitt rød, mørkegrå eller muligens svart(japps, jeg blir aldri lei svart ;) ) tror jeg.

Synes selv også at hvitt er helt utrolig rått på nyere biler(og forsåvidt på noen gamle også), men som mange her sier så tror jeg at man snart blir lei denne trenden.

Skrevet
Jeg lurer egentlig på hva slags strategi Audi bruker når de skal gjøre noe nytt med modellene deres.. Først var de ute med en enorm grillsesong og nå er vi inne på juletrebelysning.. Hva blir det neste mon tro..? Luftinntak designet som påskekyllinger..? :roll:

Hehehe... en artig formulering... Audi er uten tvil på bærtur når det gjelder design... :lol:

Skrevet
Audi er uten tvil på bærtur når det gjelder design... :lol:

Uenig der, selv om heller ikke jeg har særlig sansen for "jultrebelysningen" som det så fint blir kalt her ;) R8 derimot synes jeg kler det litt.

Generelt sett så er de nyere Audi'ene stilige biler synes jeg :)

Skrevet

Uenig der, selv om heller ikke jeg har særlig sansen for "jultrebelysningen" som det så fint blir kalt her ;) R8 derimot synes jeg kler det litt.

Generelt sett så er de nyere Audi'ene stilige biler synes jeg :)

Jeg liker absolut Audi, men dagens Audidesign har etter min mening enkelte direkte vulgære detaljer. Grillen er f.eks en håpløs fortolkning av Audis design fra 30 og 40-tallet... ideen er god, men den er dårlig gjennomført. Q7 lider av det samme problemet som enkelte amerikanske pickup´er... forfra ser den ut som en liten lastebil pga. den enorme grillen og det er ikke en spesielt sofistikert designløsning for å si det forsiktig. Jeg har også liten sans for måten de nye LED lysene er implementert i designet på spesielt A4. Designet fungerer på R8, men ikke på A4... trolig fordi R8 har et betydelig lavere frontparti. Når dette er nevnt skal Audi ha ros for at de prøver ut forskjellige løsninger med LED lys... jeg tror ikke at det går lang tid før BMW´s lysende ringer virker gammeldagse.

Skrevet

Jeg liker absolut Audi, men dagens Audidesign har etter min mening enkelte direkte vulgære detaljer. Grillen er f.eks en håpløs fortolkning av Audis design fra 30 og 40-tallet... ideen er god, men den er dårlig gjennomført. Q7 lider av det samme problemet som enkelte amerikanske pickup´er... forfra ser den ut som en liten lastebil pga. den enorme grillen og det er ikke en spesielt sofistikert designløsning for å si det forsiktig. Jeg har også liten sans for måten de nye LED lysene er implementert i designet på spesielt A4. Designet fungerer på R8, men ikke på A4... trolig fordi R8 har et betydelig lavere frontparti. Når dette er nevnt skal Audi ha ros for at de prøver ut forskjellige løsninger med LED lys... jeg tror ikke at det går lang tid før BMW´s lysende ringer virker gammeldagse.

Ang. grillen har jeg enda ikke blitt enig med meg selv om jeg liker den eller ikke.

Ja, jeg tror også at R8 kler LED-lysene bedre pga. et lavere og bredere(?) frontparti.

I tillegg så har jo LED-lysene en del fordeler som f.eks. lengre levetid, lavere strømforbruk + at de koster mindre hvis man sammenligner pris og levetid kontra f.eks. Xenon.

OT:

Ser (dessverre) også at stylingfirmaer nå tilbyr LED-lys kopier(mulig det er ekte vare, hva vet jeg) til gamleste typen A4.. Noe mer rånete og mindre pent enn det fåes ikke tak i av frontlykter til denne modellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...