Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
7lapper for kun ei bakpotte? jøsses, er jo mye billigere å kjøpe det fra Tyskland da jo...

Drit i den tasterunkinga der da.

Prisene er BRA.

"kun ei bakpotte!". du får gå på biltema og kjøpe potte til bilen din dersom du vil ha noe billig.

Dersom du kan få eisenmann billigere enn dette så får du kjøpe det uten og mase om det til oss.

Alltid masse folk som tror det er SÅÅÅ billig og handle selv i utlandet men ender opp med en smell og en samlet sum langt over hva som er forventet.

Bare mas med folk som skal skrive tull og tøys, vi er noen som er seriøse her, ta litt hensyn.

Skrevet
7lapper for kun ei bakpotte? jøsses, er jo mye billigere å kjøpe det fra Tyskland da jo...

Blir ikke billigere å bestille Eisenmann fra Tyskland nei, er bare til å sjekke Ebay.de det, omtrent samme pris eller mer + frakt og eventuelt moms dersom du ikke klarer å lure deg unna den da.

Skrevet
Jeg har allerede sendt han en mail, men han har ikke svart.

SÅ da kan jeg spørre her?.

hva skal du ha for denne til e32 740?

i dette gruppekjøpet var det 5400, hvilken pris kan du gi meg? pm takk!

mvh Hylle.

Da blir det vanlig veil pris. ca 15-20% mer.

Skrevet

Jeg var jo også fast best. på å handle i dette gruppekjøpet. Men min lille offroad tur satte en effektiv stopper for Eisenmann denne gangen, noe jeg har avklart på PM med Saltkjelen :wink: .

Skrevet
Jeg var jo også fast best. på å handle i dette gruppekjøpet. Men min lille offroad tur satte en effektiv stopper for Eisenmann denne gangen, noe jeg har avklart på PM med Saltkjelen :wink: .

Dette har jeg selvfølgelig full forståelse for Steffan, så dette er ikke noe å tenke på lenger. Ser ut til at vi må ordne en god-pris for anlegg til 8'erne våres senere.. :D

Skrevet
Gjett om jeg vil, men må prioritere litt i ny å ne. Og nå er det rust på bakluka som går først...

Hvaforno? Rusta går jo ingen vei.. kan tas senere vettu ;)

Skrevet
Gjett om jeg vil, men må prioritere litt i ny å ne. Og nå er det rust på bakluka som går først...

Hvaforno? Rusta går jo ingen vei.. kan tas senere vettu ;)

Sant nok, men er litt pirkete av meg så kommer til å bytte luka.

Og der gikk budsjettet til eksos gitt.

Og helt ærlig 1000,- av er ikke så god deal at jeg "må" gjøre det nå syns jeg. Med mindre jeg regnet helt feil da he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...