Gå til innhold

330 2004 modell Cab til drømmepris?

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

kosta vel bortimot millionen med alt utstyr når den rulla ut av munchen for 4 år sia denne...

Tja, tror nok det var når den rullet gjennom tollen den ble dyr... :x

Er ening ang fangerene. Sikkert kjekt med noe annet enn std og mtech 2 men disse er ikke pene. verken front eller bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett mye bil for pengene det der selv om den trenger en ny bakfanger.

Hvilken fanger er det der egentlig? Var samme type på en coupe jeg så på en gang...

Fangere fra Aerodynamic-pakken.

Da må du ta en kikk til.. Denne bilen har ettermarkedsfangere fra Rieger eller lignende.

Vil forøvrig tippe at denne bilen, om den ble solgt ny i Norge, hadde en nypris på ca.750-800 tusenlapper. Da innberegnet utstyret som var originalmontert på den fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fanger er det der egentlig? Var samme type på en coupe jeg så på en gang...

Da må du ta en kikk til.. Denne bilen har ettermarkedsfangere fra Rieger eller lignende.

Vil forøvrig tippe at denne bilen, om den ble solgt ny i Norge, hadde en nypris på ca.750-800 tusenlapper. Da innberegnet utstyret som var originalmontert på den fra fabrikk.

Det ser da veldig likt ut som det GS selger som aerodynamicpakken og merker med (org)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du må krype til korset der, for disse er faktisk original BMW. :)

Riktignok aldri sett de på så nye biler, er mer vanlig på de tidligste modellene av coupe/cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok aldri sett de på så nye biler, er mer vanlig på de tidligste modellene av coupe/cab.

Øhh, nei. Jeg må slett ikke krype til korset. Det er IKKE originale bmw-deler. BMW leverte E46 facelift med to typer fangere. Enten standard eller de som inngikk i Aerodynamik-pakken. De som står på denne bilen som tråden handler om er ingen av de to..

Kan likegodt ta med prefacelift også, for de ble nok aldri levert til dem heller.

Men siden du mener jeg må krype til korset: Hvor er det du tar fra at dette er originaldeler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den coupe'en som jeg var å så på (skulle muligens kjøpe) som hadde like fangere.

Der trodde hvertfall han som hadde bilen at det var originalt. Han hadde hatt bilen siden den var et til to år gammel og forrige eier sa hvertfall ingenting til han om at det var uoriginalt.

Jeg måtte jo selvfølgelig spørre han hvilken fanger det var...

Men jeg skal ikke si at det er originalt for det vet jeg egentlig ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh, nei. Jeg må slett ikke krype til korset. Det er IKKE originale bmw-deler. BMW leverte E46 facelift med to typer fangere. Enten standard eller de som inngikk i Aerodynamik-pakken. De som står på denne bilen som tråden handler om er ingen av de to..

Kan likegodt ta med prefacelift også, for de ble nok aldri levert til dem heller.

Men siden du mener jeg må krype til korset: Hvor er det du tar fra at dette er originaldeler?

Jeg gir meg ikke. :)

Han her har den bl.a.: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77873

Diskusjon på BMWCCN: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=447343 med delenummer: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=447425

RealOEM:

5i6t7bsyht9rjjza6k9o.jpg

Jeg er ikke verdensmester i å finne bevis på slikt, men noen andre har sikkert noe bedre.

URL til RealOEM: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=95&hl=45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tar meg en tur å ser på denne til uka jeg....

Eneste kjipe med markedet nå er vel at man får ennå mindre for sin egen i innbytte spesielt hos forhandler kanskje...

Tja, bilen din er jo mer lettsolgt enn cabriolet'n så de kan jo være interessert i en bil som er lettere å omsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har lagt for salg en stund.. begynte vel med en pris på 289 som det og står i annonseteksten.. hvorfor den er endret til 319 i overskrift og på pris lurer jeg litt på.. synd de glemte annonseteksten liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...