JoeNasty Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Den har lagt for salg en stund.. begynte vel med en pris på 289 som det og står i annonseteksten.. hvorfor den er endret til 319 i overskrift og på pris lurer jeg litt på.. synd de glemte annonseteksten liksom Har den ligget ute til 289,-?Eller var det en skrivefeil fra din side og du mente 299,-? Hvis jeg skal se på den og den har ligget 10k under det de sier de skal ha nå så er jo det en prutningsmulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 eg sendte mail på denne i mars eg.. å da meina eg den sto til litt øve 400. men valgte heller å kjøpe e46 M3:) angra ikkje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Den har lagt for salg en stund.. begynte vel med en pris på 289 som det og står i annonseteksten.. hvorfor den er endret til 319 i overskrift og på pris lurer jeg litt på.. synd de glemte annonseteksten liksom Har den ligget ute til 289,-?Eller var det en skrivefeil fra din side og du mente 299,-? Hvis jeg skal se på den og den har ligget 10k under det de sier de skal ha nå så er jo det en prutningsmulighet. Når han sier det så mener jeg å huske at den lå til 289 000 når jeg så annonsen for kanskje 1 mnd's tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Det som nå holder meg igjen fra å dra å se på den og evt gjøre en handel er at den jæ**a forsikringen blir så høy... Men kjenner jo noen i den bransjen så blir til at jeg ringer litt rundt å hører. Den hadde vært superdigg til sommeren! EDIT:Nei det ble den ikke...Ble en tusenlapp dyrere hvis jeg tok delkasko og billigere med fullkasko med denne enn den jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Den har lagt for salg en stund.. begynte vel med en pris på 289 som det og står i annonseteksten.. hvorfor den er endret til 319 i overskrift og på pris lurer jeg litt på.. synd de glemte annonseteksten liksom Har den ligget ute til 289,-?Eller var det en skrivefeil fra din side og du mente 299,-? Hvis jeg skal se på den og den har ligget 10k under det de sier de skal ha nå så er jo det en prutningsmulighet. Der var det nok meg som trykka feil.. mente 299 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Da har jeg hørt med lån og sånn.Skal ikke si noe sikkert,har jo ikke vært å sett på bilen en gang.Men blir det ikke altfor dyrt med billån så er det nok ikke å komme bort ifra at det kanskje muligens blir bilkjøp.Må regne litt på dette gitt. Er i komplett drømmeland og jeg er ikke helt typen som drømmer om 3 serie til vanlig...Men pokker til fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Ble med drømmen. Fornuften må råde litt innimellom.Pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Dette er orginal mtech 1 til e46 ja. Hverken front, skjørter eller bakfanger er noe å stå etter egentlig... Og hvorfor 2 antenner? e46 har vel ikke antenner overhodet orginalt? (Eller er det på cab?) Fin pris da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Det er ikke M-tech nei, det er som sagt Aerodynamic-pakken. e46 cab har en antenne originalt, på venstre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Hadde ikke jeg hatt M3`en nå, så hadde jeg kjøpt den her tvert tror jeg.. Å evt sendt den en tur till ESS så hadde den gått bedre enn en org M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Men er ikke aerodynamic-pakken "mtech1" og aerodynamic2-pakken mtech2? Eller bare blander jeg fra e30-opplegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 mtech2 er no helt annet igjen.. Er ihvertfall ikke mtech på den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 M-tech 1 M-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Denne har 2 antenner fordi den er brukt av en som har hatt behov for litt ekstra kommunikasjonsutstyr i bilen. Han er frilansfotograf og reiser rundt for å ta bilder av diverse ting som skjer i både trafikken og ellers. Actionbilder altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå