Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, eller jo. Det viste seg Lørdag ettermiddag da dette skulle lakkeres at lakken som var bestilt ikke var metallic og stod dermed med en feil kontrast i forhold til bilen. Ny lakk kommer forhåpentlighvis på Mandag og lakkering på løpende bånd... 8)

Så håper jeg også at jeg får noen flere deler i morgen også.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nå se. Haifinna er nå hvertfall her, ikke på ennå pga. lakk, men vi får se etterhvert. Idag kom hvertfall BBS LM (8,5x19 og 9,5x19) replicaene fra GS bildeler på.. Igrunnen litt usikker, men etter å ha sett bilen flere ganger idag må jeg si jeg får mer og mer sansen for de. Spesielt bra blir det med RØDE BBS senterkopper (disse kommer om noen dager). Har også røde BBS felg-kant bokstaver, men vet ikke helt om jeg skal plassere på disse. Tror imidlertid at gull-senter kunne vært coolt. Her er hvertfall noen bilder etter å ha knipset noen, men jeg må ærlig innrømme å si at jeg syns disse felgene er vanskelige å ta bilde av.. :)

Noen kommentarer, tips eller ideèr? :)

8dmbaxazlj5853o9iycq.jpg

sea5seu0c27evxxlr0ud.jpg

a2zkxugo40snwqp4n9ji.jpg

mfbyv073oi1uel369g5u.jpg

szrawlryqil9w5fthxz4.jpg

n2xl9rh6f85jm3a3q9sq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm... E39 er uten tvil en av de aller fineste BMW modellene og en oppsetning med fine kryssekerfelger skader ikke. Jeg er litt usikker på om røde senterkopper er tingen, men det er jo bare å prøve. Alternativt bytter du bare tilbake til de sorte eller et BMW derivat. Glem haifinnen og dette er absolutt en fin bil... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...