Gå til innhold

Min nye bil, E39 535iA V8 - solgt


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger når det gjelder bilen. Bilen er desverre solgt og overlatt til ny eier, men man skal vel ikke se bort i fra at vi kan holde øye med bilen her inne også etterhvert. Jeg er iallefall overbevist om at bilen har havnet i riktige hender og det var viktig for meg når jeg bestemte meg for å selge den.. :)

Ny tråd som omhandler min nye bil finnes her: viewtopic.php?f=6&t=203676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ja enig i den;) men i og med at Saltkjelen ikke heter "Ture" eller bor i Sunndalsøra så regner jeg med at dette er nye eier;) teit å skrive at den ikke har vært vinterkjørt i hans eie når han har hatt bilen i halvt år bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig pakke fra Swissvax. Denne inneholdt i første omgang diverse påføringpads, Blau-Weiss voks, Cleaner Fluid Regular og Autobahn felgvoks. Blir jo til at jeg utvider dette sortimentet sakte men sikkert også. Skal ta en full detailing på bilen med våtsliping før vinteren tenker jeg. Etter å ha bare brukt Meguiars og Autoglym skal det nå bli spennende å ta i bruk Swissvax.

Fikk også levert litt plastikk, lokari skjermer og deksel under motoren for M-fronten så det blir ordentlig med en gang. Tenkte jeg så skulle bestille Hamann frontleppe før jeg går til innkjøp av eksos, men begge deler bør vel være rundt hjørnet om ikke så altfor lenge. Alt monteres i løpet av helga :D

betalte du for plasten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...