Robbi3 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hei, dere må ikke finne på å slutte da. Dere er jo den beste underholdningen Og B3KK15 - Det var nydelig forklart
Øyvind L. Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 De legger jeg inn en link.. Denne forklarer det veldig enkelt, noen er ikke eing, men de har ikke skjønt forskjellen. http://www.bmwccn.no/rogaland/moment.html
336mik Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ingenting å lure på,siden mest mulig av begge deler er best.
badsha Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 heeheh ble da 2% smartere nå bedre enn ingen ting:)
Fredrik Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Newtonmeter og hestekrefter er to sider av samme sak (man kan ikke ha det ene uten og samtidig ha det andre når man snakker om effekt)... så selve spørsmålet er feil i denne tråden...
E36Cab1 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... reiemoment Her kan du lese om div meninger om Nm/Hk .
D.C.V Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hvor er Blikknuppen Han kunne forklart dette skikkelig uten å bli usakelig
Thomassino88 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 trudde alle gutter som er int i biler visste det
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hvor er Hagenisse?? Jeg kan jo begynne! en dieselmotor med 130hk og 280nm vil utkonkurrere en bensinmotor med 200hk og 220nm på alle områder! hehehe...nei tror det beste er å søke på forumet;)
Tronstad Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 jeg syns denne tråden burde vært lenger med flere usaklige svar ! likte svaret om hastigheten man treffer veggen og hvor langt man drar den ;D
Hansh Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 jeg syns denne tråden burde vært lenger med flere usaklige svar ! likte svaret om hastigheten man treffer veggen og hvor langt man drar den ;D Gi den tid og den vil modnes, utvikles og etter hvert få sitt spennende særpreg så lenge utgangspunktet er godt! - Som en god vin!
Øyvind L. Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hvor er Hagenisse??Jeg kan jo begynne! en dieselmotor med 130hk og 280nm vil utkonkurrere en bensinmotor med 200hk og 220nm på alle områder! hehehe...nei tror det beste er å søke på forumet;) Du glemmer en vedlig viktig ting og det er utveksling. 130hk er 130hk samme om det er diesel eller bensin.
hagenisse Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hvor er Hagenisse?? Her! Men siden dette har blitt diskutert til det uendelige og enkelte aldri ser ut til å forstå, så nøyer jeg meg med å poste et bilde som ikke har noe som helst med saken å gjøre. Men er jo søt da.
Hyggmaister Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Tipper ikke det er mange nm i den lille krabaten der, men sprek er den nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå