Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir bra dette, får snart montere M-Fangere, M-Speil, senkesett, Scorpion potte, M-tech og shadowline lister og Powerflex foringer

Skrevet

Luka oppe og solbrillene var på i dag! Ordentlig nydelig, rart hvordan humøret straks blir så mye bedre av litt sol! :D Er nok dessverre altfor tidlig for sommerhjul enda, det sluddet i dag tidlig, men når det er sagt, så går vi stadig mot mer riktig tid! GLEDER MEG!!

Skrevet
Hva skjedde med været idag? For et par timer siden var det sol og nesten vår. Nå er det nesten snøstorm, wtf...? :shock:

Deilig sol her på vestlandet, skal ikke si det for sikkert men tror nok ikke det kommer mer snø nå :D

Skrevet
Hva skjedde med været idag? For et par timer siden var det sol og nesten vår. Nå er det nesten snøstorm, wtf...? :shock:

Tilbake til sol og lite skyer igjen :) . Dette var rare greier. :? Sikker bare noe forbipasserende.

Skrevet

Tilbake til sol og lite skyer igjen :) . Dette var rare greier. :? Sikker bare noe forbipasserende.

Ja, nå begynte jeg å lure.. For på andre siden av motorveien i Lørenskog er det sol, noe det har vært sammenhengende i hele dag.. Våren er her.. 8)

Skrevet

Deilig sol her på vestlandet, skal ikke si det for sikkert men tror nok ikke det kommer mer snø nå :D

Skal jeg dømme etter det jeg ser ut av vinduet er du ihvertfall ikke synsk, men jobber muligens i værmeldingen på TV2, for her snør det som bare det i dag og da er sjansen stor for at det gjør det på Bømlo og! :lol:

Av alle ting så begynte det akkurat da jeg kom ut døren med vaskebøtten for å vaske bilene; de er fortsatt like skitne...

Skrevet

-3 her i dag.. var sol da hvertfall! Og hovedveiene helt tørre... :D Men hjelper fint lite når det er masse minus..

Skrevet

Skal jeg dømme etter det jeg ser ut av vinduet er du ihvertfall ikke synsk, men jobber muligens i værmeldingen på TV2, for her snør det som bare det i dag og da er sjansen stor for at det gjør det på Bømlo og! :lol:

Av alle ting så begynte det akkurat da jeg kom ut døren med vaskebøtten for å vaske bilene; de er fortsatt like skitne...

Var litt for tidlig der ja, ble sludd her og visst, merkelig egentlig, har de siste dagene begynnt å høre fuglekvitter og i bioen har jeg sett ekle fluer, i tilegg var det visst en dame som hadde sett hoggorm, muligens ett hoggorm år på vei, mon tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...