PenguiN- Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 ikke politi klær nei. og viste ingen skilt eller noe.
Fredrik Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Det er jo den reneste politiparanoiaen her inne nå... alle ser politispøkelser på høylys dag...
heltn Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 sikkert kjøpt sirene og montert, for det første er det _FÅ_ av sivile passater. også skal du faktisk alltid ta opp blå lys før evt sirene. ingen skillt rundt halsen, eller klr, og fkaitks 3 stk i bilen? og di spør hvor du bor 2 ganger? det har dem ikkje rett på ein gong! -Nei, dette lukter ekkelt! lås bilen ekstra godt inne i garasjen fra nå av!
Haug530D Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Da hadde jeg ringt til politiet og gitt dem signalemang på bil og de personene og tid og sted å hørt om det kan være sansynlig at de hadde en sivil bil der.
bad_ip Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Viss du føler dette virker veldig tvilsomt ville jeg faktisk henvendt meg på politistasjonen... Om det faktisk går en passat i området.. og om de hadde sivilbil på jobb med 3 stk i den dagen. Men igjen. Hvorfor ta seg bryderiet med å kjøpe blålys, stoppe en person for å finne ut hvor han bor så de evnt kan gjøre innbrud / stjele bilen? Finnes lettere måter. F.eks en sms regnr, eller følge etter deg hjem. Eller at disse karene drømmer om å bli politi å synes det er kjempeartig å kunne stoppe folk med blålys. Hehe...
Haug530D Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Viss du føler dette virker veldig tvilsomt ville jeg faktisk henvendt meg på politistasjonen... Om det faktisk går en passat i området.. og om de hadde sivilbil på jobb med 3 stk i den dagen. Men igjen. Hvorfor ta seg bryderiet med å kjøpe blålys, stoppe en person for å finne ut hvor han bor så de evnt kan gjøre innbrud / stjele bilen? Finnes lettere måter. F.eks en sms regnr, eller følge etter deg hjem. Eller at disse karene drømmer om å bli politi å synes det er kjempeartig å kunne stoppe folk med blålys. Hehe... En sms forteller deg ikke om en person er hjemme eller ikke, kan jo være de skulle prøve å få utav han diverse ting om han var hjemme sånn å sånn da.
PenguiN- Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Ringte politiet, di sa det var sikkert en rutine stopp.
EirikL Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Tror jeg ville ha passet ekstra godt på bilen de nærmeste dagene. Bare i tilfelle...
Galro Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Det er jo den reneste politiparanoiaen her inne nå... alle ser politispøkelser på høylys dag... Jeg nevnte at jeg endelig fikk tak i de blålysene jeg har lett etter?
Der Barockengel Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Ringte politiet, di sa det var sikkert en rutine stopp. Siden ordet opplæring har vært nevnt her, vil jeg tilføye jeg ikke tror dette var et ledd i opplæring av polititjenestepersoner. Hva hadde vært bedre enn å la noen under opplæring få trening i å skrive ut bøter for mindre forseelser - som manglende belte eller ikke-forskriftsmessig montering av kjennemerke? Selv tror jeg disse var på jakt etter større fisk, mistenkt for lovbrudd med langt strengere strafferamme.
Der Barockengel Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Det er jo den reneste politiparanoiaen her inne nå... alle ser politispøkelser på høylys dag... Er ikke dét et sikkert vårtegn, da?
PenguiN- Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Kompis av meg mener at di vanligvis har på seg uniform selv om di kjører sivil bil? dette mener jeg muligens også stemmer..?!
S.Arnesen Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Kompis av meg mener at di vanligvis har på seg uniform selv om di kjører sivil bil? dette mener jeg muligens også stemmer..?! De må vel ikke nødvendigvis ha uniform? men de må ha en form for synlig identifikasjon. Ble stoppa av en sivil passat her for en månedes tid tilbake, han hadde refleksvest det sto politiet på+ skiltet klart og tydelig hengende rundt halsen...
fish Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Sist jeg ble stoppet, var politibetjenten kledd i sivile klær. Han sa han var fra politiet da jeg rullet ned ruta, jeg svarte: -ser ikke slik ut. Da dro han frem ett ID-kort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå