Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, siden jeg laget bruker igår får jeg vel dele noe av det jeg så på Forus/ Stavanger idag mens jeg var ute å gjorde noen ærend selv om det blir vanskelig å slå Bugattien fra igår :P

Bmw M5 F10: post-86438-0-13226100-1439893451_thumb.j

MB SLS AMG cab, denne ser jeg vær dag og blir brukt som 'daily driver' på vinteren også noe som går an siden vi har maks 3 timer med snø iåret her  :P

post-86438-0-82542100-1439893453_thumb.j

Endret av VemundDH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi hytta til en av kiwi eierne, og han har disse bilene, og mener jeg har sett en Aston Martin og en Porsche Panamera og Cayenne. Pluss en diger blå yacht.

2015_07_15_12_48_59.jpg

Her er jo to i8'er, og en X6 M50d .

 

Den hvite er sønnen i huset sin, 25-26 er vel han jeg ikke husker feil. Tidligere skolekamerat. Har eget helikopter også han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok samme RR dere har sett ja ;) men var uten bulk bak når jeg så den, men så ut som om noen hadde ripet opp hele koffertlokket bak på den...

Jeg regner ikke med at de har kjørt hele veien ifra Dubai? Er kanskje noe en nordmann har tatt med seg hjem som flyttegods :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi hytta til en av kiwi eierne, og han har disse bilene, og mener jeg har sett en Aston Martin og en Porsche Panamera og Cayenne. Pluss en diger blå yacht.

2015_07_15_12_48_59.jpg

Her er jo to i8'er, og en X6 M50d .

Er vel ved Holmsbu/Rødtangen dette eller? Mener jeg har sett omtrent samme samlingen der ute i sommer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...