Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ha dobble rør bare det er M-Performance du ha. Til og med 318

Ja det vet jeg, men tviler på at de fleste med 318 og 320 setter på dette ;)

Skrevet

Veeel... Jeg vet ihvertfall om flere 318/20 som har ettermontert det her i området. Det er ikke akkurat få heller :P

Skrevet

Veeel... Jeg vet ihvertfall om flere 318/20 som har ettermontert det her i området. Det er ikke akkurat få heller :P

Har de 328 og 330 emblem også da...

Skrevet

Er ikke så mye jobb å søke opp et skiltnr. :)

Da spør jeg videre, søker du opp hver F30 med dobble stusser?

Hehe, nå er jeg vanskelig :P

Skrevet

Ja, fikk med meg at det var med en følgebil :P hehe..kult med litt grombiler i området. treffer vel på dere flere ganger utover sommern, får prates mer da :)

Det gjør du nok! Blir skitler på min 200sx 1. juli! RAAAAAAAAAACE! :D

EDIT: 

AM V8V

a9d688828911b0a0e49a9d32ca3f4729.png

Skrevet

Da spør jeg videre, søker du opp hver F30 med dobble stusser?

Hehe, nå er jeg vanskelig :P

Hahaha, tosk :P Søker ikke opp alle og enhver, men det er ikke å legge under en stol at doble stusser har blitt utrolig populært å ettermontere på disse bilene. Øvrig performanceutstyr virker også å ha blitt veldig populært i forhold til hva det har vært før.. Tror nok det ligger mye på selgeren dog, tipper det er en del som har blitt "lurt" til å krysse av for litt performanceutstyr ved bestilling.. :)

Skrevet

Det gjør du nok! Blir skitler på min 200sx 1. juli! RAAAAAAAAAACE! :D

EDIT: 

AM V8V

Konge, er det s13, 14 eller 15? sånn at jeg kan hilse på om jeg ser den ;) hvis ikke så er du vel i følge med supra og rød 200, så kjenner dere nok igjen :D

Skrevet

Alltid gøy å møte på "original versjonen" av din egen bil haha :P

post-68842-0-28399100-1403027688_thumb.j

post-68842-0-83624000-1403027716_thumb.j

Edit: Så forresten min aller første Lamborghini Gallardo idag! Oransje farge! Fy fader for en kul bil! :D

Skrevet

Så mye større din virka? merkelig...

Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!!

Skrevet

Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!!

Knall sort faktisk :P Den var ny.

Skrevet

SLSn, hadde den svart panser? Sett den rulle mye rundt på Helsfyr/Ensjø området i det siste.

Den svarte Testarossaen kjørte forbi Fyrstikktorget i går ettermiddag, så veldig fin ut, vet ikke om det kan være denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48201413&searchclickthrough=true

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...