Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Du kan ha dobble rør bare det er M-Performance du ha. Til og med 318 Ja det vet jeg, men tviler på at de fleste med 318 og 320 setter på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Veeel... Jeg vet ihvertfall om flere 318/20 som har ettermontert det her i området. Det er ikke akkurat få heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Veeel... Jeg vet ihvertfall om flere 318/20 som har ettermontert det her i området. Det er ikke akkurat få heller Har de 328 og 330 emblem også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Er ikke så mye jobb å søke opp et skiltnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Er ikke så mye jobb å søke opp et skiltnr. Da spør jeg videre, søker du opp hver F30 med dobble stusser? Hehe, nå er jeg vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Ja, fikk med meg at det var med en følgebil hehe..kult med litt grombiler i området. treffer vel på dere flere ganger utover sommern, får prates mer da Det gjør du nok! Blir skitler på min 200sx 1. juli! RAAAAAAAAAACE! EDIT: AM V8V Henrik... reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Da spør jeg videre, søker du opp hver F30 med dobble stusser? Hehe, nå er jeg vanskelig Hahaha, tosk Søker ikke opp alle og enhver, men det er ikke å legge under en stol at doble stusser har blitt utrolig populært å ettermontere på disse bilene. Øvrig performanceutstyr virker også å ha blitt veldig populært i forhold til hva det har vært før.. Tror nok det ligger mye på selgeren dog, tipper det er en del som har blitt "lurt" til å krysse av for litt performanceutstyr ved bestilling.. HPVL og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Det gjør du nok! Blir skitler på min 200sx 1. juli! RAAAAAAAAAACE! EDIT: AM V8V Konge, er det s13, 14 eller 15? sånn at jeg kan hilse på om jeg ser den hvis ikke så er du vel i følge med supra og rød 200, så kjenner dere nok igjen Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Alltid gøy å møte på "original versjonen" av din egen bil haha Edit: Så forresten min aller første Lamborghini Gallardo idag! Oransje farge! Fy fader for en kul bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Så mye større din virka? merkelig... Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 m fanger, 19" og senk gjør den mer macho enn originalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Liten tøff boble Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Så mye større din virka? merkelig... Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!! Knall sort faktisk Den var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Så mye større din virka? merkelig... Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!! SLSn, hadde den svart panser? Sett den rulle mye rundt på Helsfyr/Ensjø området i det siste. Den svarte Testarossaen kjørte forbi Fyrstikktorget i går ettermiddag, så veldig fin ut, vet ikke om det kan være denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48201413&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ja er den med sort panser ja... "carboon loooook" Og ja..knall sort... aldri hørt om det? Er det motsatte av min taxi-sorte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå