Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, fikk med meg at det var med en følgebil :P hehe..kult med litt grombiler i området. treffer vel på dere flere ganger utover sommern, får prates mer da :)

 

Det gjør du nok! Blir skitler på min 200sx 1. juli! RAAAAAAAAAACE! :D

 

EDIT: 

AM V8V

 

a9d688828911b0a0e49a9d32ca3f4729.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg videre, søker du opp hver F30 med dobble stusser?

Hehe, nå er jeg vanskelig :P

Hahaha, tosk :P Søker ikke opp alle og enhver, men det er ikke å legge under en stol at doble stusser har blitt utrolig populært å ettermontere på disse bilene. Øvrig performanceutstyr virker også å ha blitt veldig populært i forhold til hva det har vært før.. Tror nok det ligger mye på selgeren dog, tipper det er en del som har blitt "lurt" til å krysse av for litt performanceutstyr ved bestilling.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye større din virka? merkelig...

 

Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye større din virka? merkelig...

 

Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!!

 

 

Knall sort faktisk :P Den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye større din virka? merkelig...

 

Spotta forøvrig en perlehvit SLS AMG roadster idag i godt driv... etterfulgt av en knall sort blank Testarossa... tror jeg stod og stirra på dem i par min etter at de forsvant i ett virvar av sol støv og grooooov lyd!!

SLSn, hadde den svart panser? Sett den rulle mye rundt på Helsfyr/Ensjø området i det siste.

Den svarte Testarossaen kjørte forbi Fyrstikktorget i går ettermiddag, så veldig fin ut, vet ikke om det kan være denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48201413&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...