Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, stemmer det... Sett meg? :P Minnes å huske at jeg møtte 2 BMW'er som kjørte sammen. En dakargul E36 (?) og en hvit et eller annet som jeg ikke husker?

Nå har ikke jeg hvit et eller annet, men jeg kjørte med en dakargul E36 compact foran meg da vi møtte en grå mini med noe ekstralys et lite stykke før Våler fredag formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her noen bilder tatt i Roma. Egentlig møtte vi ikke på så veldig mange fine biler - jeg ble litt skuffet sammenlignet med Paris, Londong eller for den saks skyld Bergamo som jeg var i fjor. Det kan nok skylles de lokale parkeringsvanene samt hvor vanskelig det må være å kjøre i de trange gatene i gamle Roma.

j98cnv0om3cntz8mco1j.jpg

Fiat 500 (både den nye, den gamle og en enda eldre) var det derfor mange av:

i91k4kruqj8uq271yxxv.jpg

psst10o9t4bd9ath4l7x.jpg

vipoh52rpzkmgp6d1txj.jpg

tb3c87r5fa8rnqvcs7zh.jpg

Dessverre så så jeg ingen eldre Alfa Romeoer, Lanciaer og lignende italienske biler. :(

Av nyere metall, var denne Gallardoen det mest spesielle vi møtte på.

q76jx1zzk9lss7w534mk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazdaen og den Smarten (?) må da vel stå inni hverandre?

Det så sånn ut. Det skal også sies at vi knapt så en eneste bil uten parkeringsbulker og diverse riper.

Når vi først kom til hotellet vi bodde på, stod den kliss ny Alfa Romeo Mito rett bortenfor hotellet.

Vi la merke til denne fordi det var en av få biler vi så uten støv og riper på lakken ...

To dager senere var den ikke like fin. Da hadde noen gitt den to svære hvite riper langs førersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så sånn ut. Det skal også sies at vi knapt så en eneste bil uten parkeringsbulker og diverse riper.

Når vi først kom til hotellet vi bodde på, stod den kliss ny Alfa Romeo Mito rett bortenfor hotellet.

Vi la merke til denne fordi det var en av få biler vi så uten støv og riper på lakken ...

To dager senere var den ikke like fin. Da hadde noen gitt den to svære hvite riper langs førersiden.

Da vår BMW var nesten helt ny var vi på ferie i Sydfrankrike. Vi kjørte direkte uten overnatting til sommerhuset i Cotignac. Da vi kom til nabobyen stoppet vi imidlertid for å handle og iom. at bilen var helt ny var jeg naturligvis ekstra påpasselig med hvordan bilen ble parkert utenfor butikken. Jeg holdt god avstand til bilen på vår venstre side og på vår høyre side var det ingen biler og god avstand til delestripen mellom parkeringsplassene. Akkurat i det min bedre halvdel åpner døren på passasjersiden hører hun at en bil kommer. Hun når såvidt å trekke døren til seg før vi hører at et eller annet slår mot bilen. Det neste vi ser er at en kvinne (type: stresset husmor) går ut av en temmelig ramponert Golf som om ingenting hadde skjedd. Min bedre halvdel var helt oppe i det røde feltet... spesielt da hun så skaden på vårt høyre sidespeil og ba vennligst om en forklaring fra kvinnen. Den franske kvinnen var helt uforstående og kunne ikke skjønne at noe var galt og gikk deretter inn i butikken. Sannelig en kulturforskjell. Biler er bruk & kast i Sydeuropa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...