Markus E30 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Det syns jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 0k. Men hvorfor liker nesten alle preface best? syntes faceliften er finere Hvorfor liker noen blondiner og andre rødhåra nek? Jeg liker preface pga baklyktene, men hadde ikke takket nei til en facelift heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 0k, skulle ønske jeg visste om flere "forlatte"/lite brukte e30er her i byen.Eller generelt eldre BMW. Hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Noen her som kjørte e30 med halvbur, gule lykter og alt for mye røyk fra hjulene på Lagunen igår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 0k. Men hvorfor liker nesten alle preface best? syntes faceliften er finere de fleste liker nok pre facelift (orginalen) fordi den er penere da se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Gullfarga E46 med tåke og park. Verden er ikke stor, gitt! http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1282516450 Der varn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 NSU Ro80, morsom sak med wankelmotor Grei S-klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 NSU Ro80, morsom sak med wankelmotor NSU Ro 80 er ikke bare en morsom sak med Wankelmotor... den er også designet av Claus Luthe som bl.a var ansvarlig for E30, E31, E32, E34 og E36. Luthe var ekstremt visjonær med designet på Ro 80 og det er helt utrolig at modellen kom på markedet allerede i 1967. Bilen ble årets bil (COTY) i 1968. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Er bilen på bilde en 67 modell så må jeg ta av meg hatten for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Er bilen på bilde en 67 modell så må jeg ta av meg hatten for det. Det kan se ut som om det er en facelift... altså 1971 modell. Store forskjeller er det imidlertid ikke i forhold til pre-faceliftmodellen... kromgrill, krom A-stolpe, lettmetallfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Er bilen på bilde en 67 modell så må jeg ta av meg hatten for det. Hmm... Den ser veldig 70-tallet ut... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Og et av Ro 80'n bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Rakk ikke ta bilde, men på en liten gå tur i byen i dag (kværner byen) så stod det en gullfarga e46 325ci (323?) på svenske skilt hos en litt heller shady bilforhandler, jeg stoppa og kikka på den og han eieren (ny landsmann) kom løpende ut og sa han MÅTTE ha denne bilen bort fort pga han tapte penger på ha den stående.. 110 tusen, best price for you min venn!.... Flere som syns det var rart? den var ellers ganske strøken, med senk og Mtech2 pluss fin eksos stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Lå bak en Bmw 7-serie som kjørte mot Trysil istad, fikk ikke tatt bilde siden tlf var strøm tom og det hadde bare blitt et bilde av bakenden. Men tok reg. nr og sjekka opp, var en E65 735i 2003 mod. Mon tro den sparker litt ræv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Hmm... Den ser veldig 70-tallet ut... Hehe... Når man sammenligner alternativene fra f.eks Ford og Opel på den samme tiden forstår man hvor ekstremt moderne designspråket var på NSU Ro 80. Hekken er imidlertid ikke like vellykket som fronten, men det har den til felles med de fleste andre bilmodellene fra slutten av 60-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå