Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Sykt mange fete biler det er rundt om her, tenker da ikke på Ferrariene, Lamboene, osv.

Så en FET X5, bredda og skam lav! Matt svart, og sota ruter helt frem, måtte nesten hjem og skifte bokser! :lol:

Prøvde å ta bilde med mobilen, men det blei bare et sort bilde xD (var på kvelden ja)

Er også en fet e60, som er er sort fra topp til tå..eneste minuset er de chrome felgene han har :/

De få bmw´ene av eldre modellene jeg ser har som regel gule lykter 8)

855oib6mbozcagrk4a6u.jpg

Skal prøve å ha med speilrefleks kameraet litt oftere, er som regel når man ikke tar den med at man ser noe fett..og man står der kun med mobilen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en meget pen grå E46 facelift Coupe på prøveslikt på Forus i dag. M-Tech front og CSL bakluke. Så ut som 19"ere med en pen blank kant. Noen her inne? Kjørte opp mot Godeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte med en E36 fra tunnelen ved Tusenfryd og inn mot Oslo, frem til like før Gardermoen/Trondheim avkjøringen..

Om du er her inne: Dæven, jeg skvatt når du gira ned i tunnelen! Faen for et bråk! haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som eier sølvfarga Evoen har jo Supra og 200sx i tillegg... fyren er jo 92modell i tillegg

Imponerende... Men det er begrenset hva en fulltidsjobb i 5 år fra du har fylt 13 år kan gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en sort E92 M3, og en hvit Audi Q7 med noen gromme 22" (?) kantfelger med hvitt senter på fredag ved avkjøringa til Karihaugen/Trondheim på Lørenskog. Ikke at jeg er så stor fan av Q7, men denna var tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en jente i midten av 20-åra som kjørte den mener jeg, hun så indisk ut? :P

Sikkert bare en veldig tynn indisk metaller (og en kompis av Wicky).

Neida. Kan spørre brodern. Han jobba på ICA for en inder som hadde en Q7, kanskje det er han sin.

Ser innvandrerne i Oslo begynner å bevege seg i luksus-SUV segmentet nå. Sett et par RangeRovere, et par Cayenner++ Virker som om 3-serien er played out!

Edit: Nei, ikke brodern ex-sjefens Q7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan har jo/hatt en del gromme sykler også ;)

En kammerat kjøpte en KTM sykkel av han i sommer ;)

Hehe.. Har blitt noen sykler ja..

Han som eier sølvfarga Evoen har jo Supra og 200sx i tillegg... fyren er jo 92modell i tillegg

:roll:

b52oseq2yp5ofxymk82w.jpg

200`n

olx2z60j1pbif1cg3w74.jpg

Supran (eurospec)

ft6cjio1udhfrldme936.jpg

Se der ja.. Hvor fant du de? :P

Ang. 200'n så er den under ombygging, til bane, hellakkering i chameleon lakk, carbon deler, bøttestoler, 4punkts, bur osv.. Datasprut, smidd innmat, komplett driftworks understell etc..

Lancer Evo i Molde, ganske feite de egentlig! Av den "riktige" typen, Evo 5 tror jeg det er..

Evo 6 RS2 ja, limited edition 130 stk produserte, sperre differ, 100kg lettere osv.. Nr 15 av 130.. :)

xfy86eiyya67pegkq3zv.jpg

Evo 6 RS2

Der ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...