M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Den RX8'n er ikke så sjelden, og det finnes faktisk minst 3 av den i Oslo. Jeg så 3 i følge en gang ! Okey Har spotta en på Grünerløkka mange ganger, men landsmessig så er den vel sjelden - eller går det mange slike i Norge? Det er et hydrogenprosjekt til mazda(globalt) som inkluderer noe og 30 rx8'r hvis jeg husker riktig
Erik89 Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Sommeren er også kommer til skien!Igjen meg og sofa Er ikke martin ute lenger? Er ikke lenge til senk og sommerfelger kan på nå! Mc´en skal hjem til skien igjen ila denne eller neste helg!
noekult Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Den RX8'n er ikke så sjelden, og det finnes faktisk minst 3 av den i Oslo. Jeg så 3 i følge en gang ! Okey Har spotta en på Grünerløkka mange ganger, men landsmessig så er den vel sjelden - eller går det mange slike i Norge? Det er et hydrogenprosjekt til mazda(globalt) som inkluderer noe og 30 rx8'r hvis jeg husker riktig Ja, da kan vi si det sånn at den er sjelden nok Hadde vært gøy å prøvd noe sånt, og sett hvordan den er opp mot en vanlig bensinbil
SofaKingFresh Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Sommeren er også kommer til skien!Igjen meg og sofa Er ikke martin ute lenger? Er ikke lenge til senk og sommerfelger kan på nå! Mc´en skal hjem til skien igjen ila denne eller neste helg! Jojo, det er ikke like ofte nå som før, men nå ryker kanskje E34'n til helga, så da ser du meg nok ute hele døgnet. Da får jeg slengt på sorte nyrer, senk og gummi til felgene Blir bra når sykkelen kommer hit igjen
[space] Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Så akkurat en Renault 4. Sjelden bil å se! Lik denne, i samme farge.
Fredrik Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 ":kvk6h23t]Så akkurat en Renault 4. Sjelden bil å se! Lik denne, i samme farge. Vi hadde en Renault 4 som bil nr. 2 på begynnelsen av 80-tallet. Vår bil het "Renate"...
Lars89 Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Sommerbilene til befalet begynner å titte frem nå. F eks. MB W202 C43 AMG Designo og RAM SRT-10....
316 Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Farge på den SRT 10'n? Rød eller sort? Er du i armyen i Elverum du nå? Hehe!
Erik89 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Spotta en fin 2002 79modell (mener det var far sa det var) på Ryen igår før kampen, rundt 19 tiden. Med M fargene over bilen Noen?
M3cabriolet Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 møtte sinnsykt mange X3, X5 og X6 på min vei fra oslo og nordover på e6 i dag. noe spesielt arrangement for x-biler i helga, eller har bare all "fiffen" fra vestkanten vært på trysil-tur på en gang?
noekult Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Så 335i E91 Touring i hvitt med hvit skiboks på Ring 3 retning Smestad rett ved Sinsenrundkjøringa i går... Fortalte medpassasjeren at den bilen koster en million...han ble stum, og det ble jeg og Må være gøy å ha en hverdagsbil med så mye kraftreserver i motoren
Kny Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24113019 var nok denne du så tror jeg noekult? Har ligget ute til salgs en god stund nå den, han/hun som eier den bor i naboblokka mi ;p
noekult Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24113019 var nok denne du så tror jeg noekult? Har ligget ute til salgs en god stund nå den, han/hun som eier den bor i naboblokka mi ;p Jeg så den bare bakfra og fikk ikke sett felgene, da kunne jeg ha bekrefta. Det var sterk sol, husker heller ikke om den jeg så hadde mørke baklykter Ble bare drømmende om hvor deilig bil han kjørte... Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå