Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den RX8'n er ikke så sjelden, og det finnes faktisk minst 3 av den i Oslo. Jeg så 3 i følge en gang :)!

Okey :) Har spotta en på Grünerløkka mange ganger, men landsmessig så er den vel sjelden - eller går det mange slike i Norge?

Det er et hydrogenprosjekt til mazda(globalt) som inkluderer noe og 30 rx8'r hvis jeg husker riktig :)

Skrevet
Sommeren er også kommer til skien!

Igjen meg og sofa :)

bilde-1.jpg

Er ikke martin ute lenger? :P

Er ikke lenge til senk og sommerfelger kan på nå!

Mc´en skal hjem til skien igjen ila denne eller neste helg! :D

Skrevet
Den RX8'n er ikke så sjelden, og det finnes faktisk minst 3 av den i Oslo. Jeg så 3 i følge en gang :)!

Okey :) Har spotta en på Grünerløkka mange ganger, men landsmessig så er den vel sjelden - eller går det mange slike i Norge?

Det er et hydrogenprosjekt til mazda(globalt) som inkluderer noe og 30 rx8'r hvis jeg husker riktig :)

Ja, da kan vi si det sånn at den er sjelden nok ;) Hadde vært gøy å prøvd noe sånt, og sett hvordan den er opp mot en vanlig bensinbil :)

Skrevet
Sommeren er også kommer til skien!

Igjen meg og sofa :)

Er ikke martin ute lenger? :P

Er ikke lenge til senk og sommerfelger kan på nå!

Mc´en skal hjem til skien igjen ila denne eller neste helg! :D

Jojo, det er ikke like ofte nå som før, men nå ryker kanskje E34'n til helga, så da ser du meg nok ute hele døgnet.

Da får jeg slengt på sorte nyrer, senk og gummi til felgene :)

Blir bra når sykkelen kommer hit igjen :D

Skrevet
":kvk6h23t]Så akkurat en Renault 4. Sjelden bil å se!

renault-4_gtl_82.jpg

Lik denne, i samme farge.

Vi hadde en Renault 4 som bil nr. 2 på begynnelsen av 80-tallet. Vår bil het "Renate"... :)

Skrevet

Sommerbilene til befalet begynner å titte frem nå.

F eks. MB W202 C43 AMG Designo og RAM SRT-10....

Skrevet

Spotta en fin 2002 79modell (mener det var far sa det var) på Ryen igår før kampen, rundt 19 tiden.

Med M fargene over bilen :)

Noen?

Skrevet

møtte sinnsykt mange X3, X5 og X6 på min vei fra oslo og nordover på e6 i dag. :shock:

noe spesielt arrangement for x-biler i helga, eller har bare all "fiffen" fra vestkanten vært på trysil-tur på en gang? :wink:

Skrevet

Så 335i E91 Touring i hvitt med hvit skiboks på Ring 3 retning Smestad rett ved Sinsenrundkjøringa i går... Fortalte medpassasjeren at den bilen koster en million...han ble stum, og det ble jeg og :) Må være gøy å ha en hverdagsbil med så mye kraftreserver i motoren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...