Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Den RX8'n er ikke så sjelden, og det finnes faktisk minst 3 av den i Oslo. Jeg så 3 i følge en gang :)!

Okey :) Har spotta en på Grünerløkka mange ganger, men landsmessig så er den vel sjelden - eller går det mange slike i Norge?

Det er et hydrogenprosjekt til mazda(globalt) som inkluderer noe og 30 rx8'r hvis jeg husker riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den RX8'n er ikke så sjelden, og det finnes faktisk minst 3 av den i Oslo. Jeg så 3 i følge en gang :)!

Okey :) Har spotta en på Grünerløkka mange ganger, men landsmessig så er den vel sjelden - eller går det mange slike i Norge?

Det er et hydrogenprosjekt til mazda(globalt) som inkluderer noe og 30 rx8'r hvis jeg husker riktig :)

Ja, da kan vi si det sånn at den er sjelden nok ;) Hadde vært gøy å prøvd noe sånt, og sett hvordan den er opp mot en vanlig bensinbil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er også kommer til skien!

Igjen meg og sofa :)

Er ikke martin ute lenger? :P

Er ikke lenge til senk og sommerfelger kan på nå!

Mc´en skal hjem til skien igjen ila denne eller neste helg! :D

Jojo, det er ikke like ofte nå som før, men nå ryker kanskje E34'n til helga, så da ser du meg nok ute hele døgnet.

Da får jeg slengt på sorte nyrer, senk og gummi til felgene :)

Blir bra når sykkelen kommer hit igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 335i E91 Touring i hvitt med hvit skiboks på Ring 3 retning Smestad rett ved Sinsenrundkjøringa i går... Fortalte medpassasjeren at den bilen koster en million...han ble stum, og det ble jeg og :) Må være gøy å ha en hverdagsbil med så mye kraftreserver i motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24113019 var nok denne du så tror jeg noekult? Har ligget ute til salgs en god stund nå den, han/hun som eier den bor i naboblokka mi ;p

Jeg så den bare bakfra og fikk ikke sett felgene, da kunne jeg ha bekrefta. Det var sterk sol, husker heller ikke om den jeg så hadde mørke baklykter :oops: Ble bare drømmende om hvor deilig bil han kjørte... Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...