Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Slenger inn denne jeg... fæle greier ](*,)

Bildet er tatt i fart, men er ikke vanskelig å skjønne hva jeg sikter til..

19042009412.jpg

Skjønner godt hva du mener ja, hadde aldri i verden dratt og handlet på Europris jeg heller...

:P

Kankje han skal på Europris å bytte spoileren som han kjøpte der?? Syns kankje den var "litt" for stor :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snartur til Geiranger for å levere noe bagasje som kom på fly idag :)

Ikke helt rett å legge inn mercedes bilder på bimmers, men temmelig greie specs på den modellen der ;) Litt spesielt med 2 ved siden av hverandre også..

Den moods traktoren har vell streifa landet på forskjellige butikker..

SLR.jpg

moods.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa Romeo Montreal er en designstudie av rang... fantastisk kul selv med falske ventilasjonsslisser på sidene bak og sjalusi foran forlyktene... design über alles... 8)... Dessverre bygges det ikke slike biler lenger.

Igjen ligger det eksemplar av den aktuelle bilen til salgs på Blocket.se.

Selv om jeg synes det er en flott bil, ville jeg nok valgt Maserati Quattro Porten som også til salgs, fremfor den.

http://www.blocket.se/orebro/Alfa_Romeo ... ?ca=11&w=3

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg synes det er en flott bil, ville jeg nok valgt Maserati Quattro Porten som også til salgs, fremfor den.

Jeg er helt enig... Maseratien fremfor Alfa´n og Ferrarien (altså den i ditt innlegg) fremfor Maseratien... :wink:

Jeg har i tillegg to andre drømmebiler... Porsche 911 Carrera RS 2.7 og Mercedes-Benz W109 300 SEL 6,3. Jeg lurer litt på om ikke det beste kompromiset er Maseratien... den er relativt rimelig i pris og har en skyhøy coolfaktor... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn denne jeg... fæle greier ](*,)

Bildet er tatt i fart, men er ikke vanskelig å skjønne hva jeg sikter til..

19042009412.jpg

Skjønner godt hva du mener ja, hadde aldri i verden dratt og handlet på Europris jeg heller...

:P

Kankje han skal på Europris å bytte spoileren som han kjøpte der?? Syns kankje den var "litt" for stor :lol:

Ikke noe bombe at det er i os da :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i tillegg to andre drømmebiler... Porsche 911 Carrera RS 2.7 og Mercedes-Benz W109 300 SEL 6,3. Jeg lurer litt på om ikke det beste kompromiset er Maseratien... den er relativt rimelig i pris og har en skyhøy coolfaktor... 8)

Jeg har nok store vansker med å peke så konktet hva som er mine yndlingsbiler, da eksisterer så mange jeg har stor sans for. En ting jeg alltid har likt er store, klassiske sedaner med sportslige tendenser; Under her er det få biler som passer bedre enn Mercedes 6.3 og Maserati Quattro Porte. Ellers har jeg også sansen for svært mange av Jaguars eldre sedaner, smat svært mange andre biler selvsagt.

Spesielt interiør er noe Italienere kan:

5vg1xny45ik2i5ns9l31.jpg

680g8q85wa2d5dvb72gl.jpg

2fihy3rm1mwjvmhh8mvj.jpg

61xnipj7efgy0644uah0.jpg

Maserati i sitt naturlige habitat:

rcc4z35ksg1in1gb08qw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn denne jeg... fæle greier ](*,)

Bildet er tatt i fart, men er ikke vanskelig å skjønne hva jeg sikter til..

19042009412.jpg

Skjønner godt hva du mener ja, hadde aldri i verden dratt og handlet på Europris jeg heller...

:P

Kankje han skal på Europris å bytte spoileren som han kjøpte der?? Syns kankje den var "litt" for stor :lol:

Ikke noe bombe at det er i os da :wave:

Den der har jeg sett noen ganger! Ler like rått hver gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjøretøy men

Spotta en sjelden kar i dag, ulven :D

Var på jobb, kom kjørende og plutselig smatt det ett dyr over veien like foran bilen. Først tenkte jeg hund, men så fikk jeg se halen og gangen dens, halen var tykk, rett og hang, hunder har "oppover"hale, gangen var luntene, som en ulv.

Er fortsatt i tvil, filma den også og ser at hodet er ganske lite. Men ulv i norge er ikke ulv, det er kryssninger mellom ulv og hund, så tror nok det var gråbein som var utpå en tur. Uansett hva det var så var det et halvvoksent dyr, var ikke veldig stor. Den hadde bånd rundt halsen, all registrert ulv i norge er vel radiomerket så det utgjør ikke noe sikkert.

Fint om noen med peil kan bekrefte eller avkrefte.

rk9n27x7ay7mwbnumdd5.jpgd2n380huo6skocjg3his.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...