Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet av en sølvfaget pre facelift E46 touring i Tromsø? UR registrert, ser meget pen ut! :D

Den så jeg natt til idag. Mener jeg så den her inne i Storfjord og men det kan være en annen.

18" med masse eiker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 polizei lakka spotta ved Essoen i Kongsberg. Stod parkert fra rundt 00-0130 ca.

Stod sammen med en haug andre volvoer og anna skrap :P

Noen herifra? :)

eDit*

Vistnok en fra Drammen.

Så en maken her i stavanger får 3-4 måneder siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 polizei lakka spotta ved Essoen i Kongsberg. Stod parkert fra rundt 00-0130 ca.

Stod sammen med en haug andre volvoer og anna skrap :P

Noen herifra? :)

eDit*

Vistnok en fra Drammen.

en som heter dag ifra lier som eier den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en E61 med 553d bakpå...... Tror det var 535d fordi den kom fort opp i rævva mi ved aksellerasjonsfeltet (jeg kjørte merca, så skal ikke så mye til), men tok nr så skal sjekke opp.. Uansett totalt feil bil å gjøre noe sånt med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta forøvrig en svart E46 coupe med sorte nyrer og clubsport spoiler. Var to potter, men rakk ikke sjekke bremseskivene, så vet ikke hva det var. Var ikke clubsport splittere (tror jeg), men så ganske fin ut. Stod parkert ved restauranten som ligger i krysset hvor man kan ta til høyre ned mot Bislett stadion og venstre nedover langs St.Hanshaug-parken. Noen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måte på å være føre var :lol:

Hah, "kom på" faktisk... For mange biler, eller har Z4`n fått oppmerksomheten siden snøen ble borte?

:whistle:

Så en maken her i stavanger får 3-4 måneder siden

Stemmer det. Går en slik her i Stavanger også.

228527_10150235454625856_532740855_9085831_5044291_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet en E39 M5 Touring (ombygd) i Lillestrøm her forleden. Det viste seg imidlertid at hele bakluken og hele siden på bilen var ripet opp med en nøkkel eller skarp gjenstand av noen misunnelige jævler ( :evil: ). Om bilen ble ripet opp i Lillestrøm eller om det var tidligere vites ikke, men dersom eier befinner seg her inne og lurer på noe vedr. saken så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt. Bilen var forøvrig griselekker ellers og så ut til å være dønn strøken! :D

sjizfizamwgko22fb0bt.jpg

rvultaxas5kl4ld9904n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet en E39 M5 Touring (ombygd) i Lillestrøm her forleden. Det viste seg imidlertid at hele bakluken og hele siden på bilen var ripet opp med en nøkkel eller skarp gjenstand av noen misunnelige jævler ( :evil: ). Om bilen ble ripet opp i Lillestrøm eller om det var tidligere vites ikke, men dersom eier befinner seg her inne og lurer på noe vedr. saken så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt. Bilen var forøvrig griselekker ellers og så ut til å være dønn strøken! :D

sjizfizamwgko22fb0bt.jpg

rvultaxas5kl4ld9904n.jpg

Fy fan så fin!!!!!

Noen som vet av en sølvfaget pre facelift E46 touring i Tromsø? UR registrert, ser meget pen ut! :D

Den så jeg natt til idag. Mener jeg så den her inne i Storfjord og men det kan være en annen.

18" med masse eiker på?

Stemmer det, 18" eller 19" litt mørke med masse eiker.. var pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...