Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spottet en sølvgrå e28 i sidesynet i dag i Stavanger, TV registrert, noen her inne?? Så meget velholdt og strøken ut!

Skrevet

Disse to yachtene ligger nå til kai ved festningskaien i Oslo (vedlagte bilder er ikke fra Oslo som dere sikkert ser)

Utopia

gysi23dquio6xamm6k89.jpg

Big Fish

mvox1lsusdh7ckz52zyx.jpg

Skrevet (endret)

Spotta en Aston Martin DB9 (bildet er tatt med iphone så kvaliteten er jo rå #-o )

o7z0tw21g3pu1glqme03.jpg

Endret av Poppy
Skrevet

Spotta en knallsvart e60 ved bussterminalen i Oslo nettopp, sota lykter foran og bak og sota ruter, noen som har sett den tidligere?

Skrevet

Spottet en heller stilig E46 coupe langs veien mellom Haugesund og Bergen... Matt svart og noe m-styling, lå bak meg over hele stord og havnet rett foran meg på fergen til halhjem. Kanskje medlem her inne? Kjørte selv vinterbilen min, gammal pajero(var på vei hjem kun for å montere nye bærearmer på bimmeren faktisk, skulle parkert den traktoren for lenge siden) :P

Og ja, bilde:

IMGBM.jpg

Skrevet

Er vel gamlebilen til en her på forumet som jeg ikke husker nicket på... Ligger en tråd om folieringen her inne en plass.

Skrevet

Spottet mye fine biler mens jeg var ute med 02'n i går. Artig at de fleste av dem er på hils! Var blant annet en Mustang Shelby GT 500 og en Ferrari 348 GTS! =P~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...