Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ganske påfallende fenomen her i Norge syns jeg. Dyre fine biler, men med noen cheesy blingfelger fra f.eks. Sharif. Har man råd til en fin bil så har man råd til ordentlige felger og. Synes jeg da.

Har også lagt merke til det, ett fenomen vi deler med Russland! Er nok en kombinasjon

av alt for mye penger og alt for harry og dårlig smak :wink: Vi har noen tilfeller her i byen også, bla en Q7 V12 TDi med en helvettes styling og kjempe bling felger.

Ikke lett å ha spesiell bil i Norge i dag, bilparken begynner å bli verre enn verst sett i forhold til avgiftsnivå og 6 måneders sesong...

Ja også la oss ikke glemme veistandarden, ikke mange veier i Norge for slike biler kommer til sin rett. Synes ikke Ferrari er noe særlig spesiellt syn i Norge i dag, og Porsher ser man jo over alt føler jeg. Husker før når jeg var liten og vi var på tur til Tyskland osv det var jo grombiler over alt. I Norge snudde man seg om man så en A8 eller Range Rover, slik er det ikke i dag. Synes bare det er bra jeg at vi har fått så mye rått i bilparken, er bare gromutgavene av dagligbiler som fortsatt er en sjeldenhet. Tenker da på biler som BMW 550I, E500, OPC Opler, Passat R36, A4 3,0T og Golf R32, biler som får juling i det Norskeavgifts systemet og kun kjøpes av entusiaster. Norge må da også være det eneste landet i europa hvor vi selger flere X5er enn Ford KA, eller flere 5-serier enn Renault Megane :wink:

Men Norge er jo det landet i verden som har flest Porscher sett ut ifra innbyggertall, det er jo litt kult da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må også huske at Norge er mer enn bare Oslo :) Tror jeg har sett EN Ferrari i ålesund, så vil ikke påstå at det er ett normalt syn i norge akkurat... Har en lambo, en z8, og diverse annet omkring her, men generelt altfor lite snadder å hvile øya på..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må også huske at Norge er mer enn bare Oslo :) Tror jeg har sett EN Ferrari i ålesund, så vil ikke påstå at det er ett normalt syn i norge akkurat... Har en lambo, en z8, og diverse annet omkring her, men generelt altfor lite snadder å hvile øya på..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Hva? er det noe mere utenfor Oslo? Blir redd jeg, hver gang radio1 begynner å skure, så da snur jeg. Er jo redd for å havne opp i Sverige :wink:

edit: rettet opp litt skrive feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Avantime - holdt på å kjøpe en som var tilsags i Trondheim for et halvt års tid siden, men var for sent ute. Finnes sikkert ikke mer enn 5-6 stk i landet vil jeg tro. Blir for dyre å importere - synd. Med sprek farve og fine felger er de fantastisk kule.

Baklysene? Hvem var først med de? Avantime var i allefall først med MPV Coupe eller hva man nå skal kalle denne fantastiske skapningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...