Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ehhh, kjempetøff Cayenne.

cjhiy2gw60gngketae1p.jpg

zo56zjhyhc15oiv1d9g3.jpg

Den der er SÅÅÅÅ fæl at det ikke går an...Den har angeleyes, audi-led,drl, vanlig tåkelys og xenon... Og ett par dioder her og der i fronten..Ser seriøst ikke ut... Og sommerfelga er like smale som de vinterhjula... Ser virkelig ikke greia med å bygge om en bil på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta no somalere som solgte khat... haha de prøver å være stille og gjøre dette i skjul men står midt i gata og skriker og hoier...haha

Hehe, du skulle bare løp bort og brølt "POLITI" Husker jeg skremte dritten utav to negere som rota i kontainern bak jobb :lol: Det var på kvelden og jeg kjørte bort og satte fjernlysa på dem, samtidig som jeg noe høylydt spurte hva faen de holdt på med! Fyttirakkern å de fikk fart på seg :D De forsvant inn over jernbanen og opp i skogen :roll:

Lo så jeg holdt på å pisse i buksa :lol:

Nei satt så godt i jaggen at jeg ikke orka..Det der er dessverre helt normalt å se flere ganger om dagen..Alle somalere med bag er dealere, alle somalere med store pose-bukser er kjøpere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød skamsenket E30 på bilhenger bak en sølvgrå Caravelle/Transporter gjennom Hønefoss sentrum i kveld. Så den bare såvidt, men den hadde i tillegg relativt grove felger, saftig camber og en sort vinge. Av det lille jeg så, SYYYLFREKK!! Noen som vet hvem/hva/hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...