Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noe land det er større forskjell på fattig og rik så er det i landa der hvor disse bildene er tatt. De som er rike er virkelig rike og arbeiderklassen er stort sett fattige. Tror vi skal være glade vi bor i Norge gitt, skulle likt å se den Kasakstanske oljeindustriarbeideren som har råd til ny 5-serie eller noen år gammal M5 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bilde, men spotter en grå E46 M3 på Bekkestua i Bærum. Der sjåføren var en gammeldame med grått hår, følte det var hvert å nevne :P

Har sett den flere ganger, holder til inne hos meg(Gullhaug/Bærums Verk) :) Et stykke nydelig bil som blir PENT behandlet

Skiltnr begynner vel ikke tilfeldigvis på ZH?

Skiltnr begynner på ZH hvis jeg så riktig idag, var litt langt bak i køen.. Isåfall, er dette da din gamle M3? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe land det er større forskjell på fattig og rik så er det i landa der hvor disse bildene er tatt. De som er rike er virkelig rike og arbeiderklassen er stort sett fattige. Tror vi skal være glade vi bor i Norge gitt, skulle likt å se den Kasakstanske oljeindustriarbeideren som har råd til ny 5-serie eller noen år gammal M5 :wink:

Jeg kjenner flere Kasakstanske oljeindustriarbeidere som har råd til både ny 5-serie og ny m5. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en nice sølvgrå e30 preface 325i med bbs rs med stepplip på eide! :D

Hvem er du?

den er mer lyseblå. har 15" rs som er bygd opp av diohrvik her på forumet. e30en er forøvrig ganske så org 325i gått 103k els og har 60/40 senk og sebring eksos:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere Kasakstanske oljeindustriarbeidere som har råd til både ny 5-serie og ny m5. ;)

Der tillater jeg meg å ikke tro på deg :wink:

Det er nok mye større lønnsforskjeller blandt riggarbeidere der, men de som har ingeniørstillinger er veldig velstående. De jeg kjenner tjener tilsvarende som en norsk oljearbeider. Forskjellen er at de betaler mindre skatt og har billigere biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...