Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at din uvitenhet ingen begrensninger har. Det er veldig mange styrtrike i NIC-land også, men man har en svak middelklasse, dermed anses landet som ikke like rikt. De aller fleste er ærlige, mens så har man selvfølgelig rasshøla som ødelegger for andre og gir dem et dårlig rykte. Jeg kan i hvertfall fortelle deg at i Warszawa er det en helt syk bilpark. Tusser av superbiler, spesielt nye Porscher, Skyliner og Audier RS/S/R8 og AMGr+++.

Les reportasjen i nyeste Autofil om bilkriminalliet i Østeuropa så får du ett litt annet syn på saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den alpinaen går her i nabolaget. Er alltid ei kjerring som kjører den. Utrolig fet bil! :D

Da var det en av de 3 damene som satt å spiste kebab da. Tenkte for meg selv når jeg så de at "fy faen får de lov til å låne pappas alpina ? Wtf ?"

Det er nok hu dama som eier den. Fyren hennes kjører Porsche 911 Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en temmelig ny norskregistrert Audi TT TDI idag. Dette mener jeg er rimelig misforstått, men kanskje ikke Audi TT er en sportsbil allikevel... :?

Audi TT har da aldri vært noen sportsbil...

De kan like gjærne komme med pedaler for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en temmelig ny norskregistrert Audi TT TDI idag. Dette mener jeg er rimelig misforstått, men kanskje ikke Audi TT er en sportsbil allikevel... :?

Audi TT har da aldri vært noen sportsbil...

De kan like gjærne komme med pedaler for min del.

Neivel, hva med TTRS? Kompis har prøvd en sånn bil, og den sparker faen ut av deg på flatmark, buster mye med den, det er en helt syk bil!

Men den gamle TT'n, er et prøveinnspill fra Audi på og lage en sportsbil, noe dem ikke klarte med den første modellen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...