Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke bladd gjennom alle 317 sidene her, men jeg tror ikke jeg har sett denne før:

rsjg91plwa940qr07loa.jpg

Min sønn på 3 år gjorde i alle fall store øyne når jeg viste han bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en H1? da deler du vel et bilde av den? :D

Hehe. Nei, men har klødd på 3 stk. da jeg jobbet hos Bilradiospesialisten. Den ene ble det montert navigasjon i så da måtte jeg ta en tur for litt kalibrering :P

Men har vel bilder liggende av alle 3 mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en H1? da deler du vel et bilde av den? :D

Hehe. Nei, men har klødd på 3 stk. da jeg jobbet hos Bilradiospesialisten. Den ene ble det montert navigasjon i så da måtte jeg ta en tur for litt kalibrering :P

Men har vel bilder liggende av alle 3 mener jeg.

dette er ikke tilfeldigvis en av de du har "klødd" på vel?

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=29100755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er nok ikke det. Var litt puslete det anlegget der i forhold til det jeg monterte :lol:

Se for deg en 17" takskjerm helt framme i taket som dekket ca. halve frontruta og en svær Kicker 2x12" subkasse med ei fjøl av en Rockford forsterker :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første Hummeren jeg hadde inne var en svart vekjent i Stavanger lik denne

hummer-h1-lifted.jpg

Det er firmabilen til Det Stavangerske Kaffeselskap http://ettertraktet.no/ . Det var denne jeg monterte navi i og måtte ut å kjøre med.

Vet jeg har bilder av den en eller annen plass. For det ble montert multimedia og anlegg i tillegg. 32" LCDskjerm i bagasjerommet 8)

Ble 5 stk. skjermer totalt i den bilen.

Så fikset jeg alarm i en mørk blå mener jeg å huske. Den tror jeg hadde kalesje bak. Ingen bilder av den.

Var faktisk en jente som eide den :applause:

Så var det den litt spesielle takskjerm-monteringen da. Hehe

Bilen:

3cocqun6dtpn3qlj5cl5.jpg

17" takskjerm helt framme :lol:

pqd1axw22x3s93cay1ir.jpg

En liten dobbel 12" sub:

ei38m6b7i6uokj8iaybk.jpg

Og forsterkeren

ipgiu903usf3ewvu8l01.jpg

Monterte også inn to spillere sånn at vi kunne kjøre ting separat. Den til høyre er DVDspiller.

lcbmrq1gh7s5pz1hh6dx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som monterte i DSK hummeren altså,den bilen hadde jeg på lån en stund.

Følte aldri jeg fikk kontroll på bredden der nei :D

Vi var hele gjengen på den ja. Hehe. Ikke lett å traktere den nei. Sinnsykt irriterende den midtstolpen i frontruta. Følte det var høyre A-stolpe....

Aller første gang jeg skulle kjøre den var inn i monteringshallen på jobb. Det var ekstra trangt den kvelden for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en H1 så stor og vanskelig da? chevroleten min er lenger, bredere og tyngre. og den er det ingen problem og kjøre syns jeg. eneste som kan være uvandt er at bilen er 45 cm breiere ved bakhjula enn ved fronten. så bilen er mye breiere enn hva man får intrykk av når man ser fremmover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med en H1 vs f.eks en "Big Dooley"/dually er at H1 er like brei hele veien, så det er nok vanskeligere å se hvor baugen ender når man manøvrerer. Chevyen er vel 1.95 brei om man ser bort fra den svære ræva, mens H1 er 2.20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke bladd gjennom alle 317 sidene her, men jeg tror ikke jeg har sett denne før:

rsjg91plwa940qr07loa.jpg

Min sønn på 3 år gjorde i alle fall store øyne når jeg viste han bildet :)

Jeg linka denne etter å ha spotta den for et par ukers tid siden på side 308 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med en H1 vs f.eks en "Big Dooley"/dually er at H1 er like brei hele veien, så det er nok vanskeligere å se hvor baugen ender når man manøvrerer. Chevyen er vel 1.95 brei om man ser bort fra den svære ræva, mens H1 er 2.20.

ifølge statens vegvesen er den H1 i finn anonsa over her 2,19 brei. dooleyen min er 1,95 i fronten og 2,40 bak.

var uvandt første gang jeg kjørte big dooley. men det gikk over etter 30 min. det verste er at om man tror man er på stripa med bilen så er den brått 25 cm over stripa bak. så speiler er viktig når man kjører litt større bil.

jeg må nesten få prøvd meg en H1 for og se hvor ille det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...