Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er ikke den røde 911en en 964 da?

Den har veteranskilter, så er vel egentlig ikke noen 964 heller, selvom det ser ut som det :wink:

Skrevet

Hjelpe meg :shock: Hva har Norge til felles med Russerne? jo vi har mange rike med DÅRLIG smak #-o

Da skulle du sett den Ferrarien som sto på Øvrevoll. Strøken 355 Berlinetta cab, med persiske tepper i fotbrønnen...

Jeg ble faktisk så rystet at jeg ikke tok bilder av det...

Torek:

IMG_0163.jpg

Var dette før de dro til Øvrevoll? Siklet på alle de 993'ene der :)

Og den lyseblå 3.6 Carrera RS'en da... Nydelig!

Skrevet
Da skulle du sett den Ferrarien som sto på Øvrevoll. Strøken 355 Berlinetta cab, med persiske tepper i fotbrønnen...

Jeg ble faktisk så rystet at jeg ikke tok bilder av det...

Det ser ikke ut i måneskinn. Det ser fint ut i storstuen hjemme, men putt det nå ikke i biler, især strøkne Ferrarier. [-X

Skrevet
":31olivdl]

Var dette før de dro til Øvrevoll? Siklet på alle de 993'ene der :)

Og den lyseblå 3.6 Carrera RS'en da... Nydelig!

Ja, de samla seg på Fornebu for å organisere felleskjøring.

Yes, den 3.6 Carrera'n er med hånda på hjertet det råeste jeg har sett av Porsche i det virkelige liv. Sommerbildrømmen!

Og ja, 993 er etter min mening den siste porscha som kom med riktig kaross ;)

Tok et bilde av Carrera'n.

IMG_0156.jpg

Skrevet

Nydelig bil. Har en noen bilder av den fra treffet. Regner med det ikke er en original "ducktail", men en replika? Uansett helt nydelig :)

Skrevet
":1wijvvrn]Nydelig bil. Har en noen bilder av den fra treffet. Regner med det ikke er en original "ducktail", men en replika? Uansett helt nydelig :)

Har ikke peiling. Jeg har nesten vanskelig for å tro at det er en original, men man vet jo aldri. Rått er det iallefall uansett :)

Legg ut bildene du tok da, Space??

Skrevet

401609_10151747309660204_823235203_24542423_1465059133_n.jpg

Lurte på hva det var da jeg så den langt foran meg, aldri sett den før. Men fikk tatt han igjen! :D Visstnok 4,6 millioner, 560 hk og 0-100 på 3,6 eller noe.

Skrevet
[ Bilde ]

Lurte på hva det var da jeg så den langt foran meg, aldri sett den før. Men fikk tatt han igjen! :D Visstnok 4,6 millioner, 560 hk og 0-100 på 3,6 eller noe.

Lexus LFA! Visst nok eneste i Norden, men nå ser det ut som det er to. Den jeg så som det var artikler om i pressen går i Stavanger på Stavanger skilter :)

Skrevet

I tillegg fikk jeg kjøre etter den ganske lenge, hørt på den i kø og kjørt sakte forbi og sett på litt gromme felger og bremser. Gule kalippere ;) Kan velge farge på det meste selv når man kjøper den bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...