Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle hente mitt orange lyn i går, som for anledningen hadde fått besøk av to hvite kjemper.

Vespa Rally 180, 911 GT2 CS, E92 M3

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Den GT2'n har jeg kjørt før (og i går), Nå eier sjefen min den. Snart skal vi bytte til 1000hk + motor! Han har en grom motor som har 850hk på 1,3 bar med pumpebensin, den blir bygd om til e85 og skal lade 2bar ! Gleder meg! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt....trodde ikke en GT2 trengte mer hk. Blir det fabrikktrim fra 9FF, Switzer, VR-Racing eller lignende?

Nei, ikke noe fabrikktrim. Dette er bygd selv, med litt hjelp fra bs motor tror jeg. Han har mange gromme biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet rød førstegenerasjons 6-serie (635i) på Carl-Berner krysset kl. 16:30.

Bimmers-bruker Siemen635i (eller hva nicket er :P)? Skallet sjåfør, som meg (ja, det er en invitasjon til en samlet cruisetur en dag!) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet rød førstegenerasjons 6-serie (635i) på Carl-Berner krysset kl. 16:30.

Bimmers-bruker Siemen635i (eller hva nicket er :P)? Skallet sjåfør, som meg (ja, det er en invitasjon til en samlet cruisetur en dag!) :lol:

Den er jeg med på! Sikkert Robkill også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som spotter gromme biler her og der for tiden, men du får ikke mere gromm og sjeldnere bil en denna gitt ;) Sett flere ferrari/boble/lambo/aston osv osv hittil enn LADA

Ringte faktisk på en LADA rett etter jeg så den, da jeg fikk høre at det var en 1600 av en kompis, men så var det niva :( Ønsker meg en original 1600 med blodsenk og felghore stuk <3

l4g1aqkzcgm4d3ex2bvt.jpg

o67d0tin6sd55tpz5d1w.jpg

Sett seff mye fett jeg også, men rekker ikke å ta bilder, og da det er nok tekst her fra før å, så poster jeg kunn bilder når jeg har rukket å ta de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...