Zibiri Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Så det sto en gjedna strøken E30 M3 på ordentlig breie felger, og norske KT xxxxx skilter ved sandefjord VGS i morges, syntes det blei litt teit og gå og ta bilde men den var nevneverdig strøken. Mørk lakk med brun/blå metallic skjær, rett og slett helt rå strøken. Noen som kjenner til den kanskje? Får snike til meg ett bilde om den står der fortsatt senere
Robkill Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Spottet rød førstegenerasjons 6-serie (635i) på Carl-Berner krysset kl. 16:30.Bimmers-bruker Siemen635i (eller hva nicket er )? Skallet sjåfør, som meg (ja, det er en invitasjon til en samlet cruisetur en dag!) Den er jeg med på! Sikkert Robkill også Jauda!
///FredriK.S Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Sett denne bilen i lange stunder nå, men ikke klart å få tatt noen bilder av den før nå. haha
awt Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Denne kom tuslende bak meg i dag når jeg skulle til Stavangerland en tur: Plutselig så var det jeg som var bak.. Noen litt bedre bilder fra ferjekø og ferje: ...før jeg igjen passerte den ved Sokn bomstasjon. Traff forøvrig to stk. M6-er også, men fikk kun tatt bilde av den ene:
ls44mm Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 [ Bilde ] Hva skjedde der a? Fartskontroll eller rutine ell?
N.E.W. Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Fét Viper. Spottet nettopp en hvit 911 GT3 RS 4.0 i rushtrafikken. I går, denne speebåten med vannjet, rake rør og flake lakk.
awt Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Hva skjedde der a? Fartskontroll eller rutine ell? Tror nok det bare var en rutinekontroll, han kjørte ihvertfall pent. Er spåjlern org? Virka litt for mye men. Aner ikke, men den virket ihvertfall original ut for min del.
noekult Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Svart Volvo S80 limo med skiltet A3 (ja, bare bokstaven A og tallet 3) på E6 mellom Gardemoen og Oslo. Hva slags bil er det? Statsbil? Sjåføren var alene i bilen, men holdt fartsgrensa strengt. Trodde den var utenlandsk, men den hadde årsavgiftoblat.
wicky124 Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Er bil tilhørende kongefamilien ja. De har vel A1 også som skilt?
Fredrik 90 Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Det er rart hvordan noen prioriterer Denne karen velger tydligvis å bo i rekkehus men ha ny Cayenne som familiebil, nesten litt tøft
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Det er rart hvordan noen prioriterer Denne karen velger tydligvis å bo i rekkehus men ha ny Cayenne som familiebil, nesten litt tøft [ Bilde ] Er det noe galt med å bo i rekkehus da? Vil jo si det er et enormt skitt opp fra det å bo i ei leilighet, slik 90% av landets befolkning gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå