awt Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Denne kjører rundt her for tiden, kanskje ikke så spesielt for de fleste, men absolutt ikke vanlig her i bygda. ...ellers treffer jeg på denne saken titt og ofte:
Toastjern Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Lawl @ den primeraen Spotter denne på vei til Thaugland i dag sikkert en her inne Denne E39'en rett før Sinsen på tirsdag, så veldig pen ut (muligens m5) Passelaten til en kompis og min utafor treningsstudioet
S.Hafsmo Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 ...ellers treffer jeg på denne saken titt og ofte: [ Bilde ] Hva er greia med at alle som har slike "synlige" biler, alltid har felger med helt feil bredde og/eller innpress??
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Så noe veldig lignende denne kjørende i motstatt retning i går [ Bilde ] Den der så jeg på E6 før Jessheim i går tror jeg på henger
Marius2002 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Lå bak en Mercedes 220SE idag, en eldre herremann som rattet den. Meget pen og velholdt skute. Som dere sikkert ser så ble ikke bilde jeg tok bakfra så bra så jeg legger ved et annet bilde jeg fant på nett!
Toastjern Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Spotta denne cab'en i Gran i sta.. Vel, hehe. Ikke akkurat min smak Den gule E36 med vingen, er en kompis sin 318is. Strøken !
evi Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Denne kjører rundt her for tiden, kanskje ikke så spesielt for de fleste, men absolutt ikke vanlig her i bygda.[ Bilde ] Flott parkering på han der Redd for bilen sin, much?
Dal-z Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Denne kjører rundt her for tiden, kanskje ikke så spesielt for de fleste, men absolutt ikke vanlig her i bygda.[ Bilde ] Flott parkering på han der Redd for bilen sin, much? også på handikapplassen da syns folk generelt er alt for dårlig til å respektere de plassene..
awt Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Dette var rett før stengetid utenfor en Rema-butikk, og akkurat de handicap-plassene er utenfor en inngang tilhørende en annen del av senteret som var stengt, så det var nok ikke så farlig. Ellers er jeg enig.
N.E.W. Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Første McLaren MP4-12C spotting i Norge ??? Lå bak den en liten stund i kø, men tlf gikk tom for batteri så dette var det eneste bildet jeg fikk av den: Så også en hvit E92 M3 som skolebil.
M|Fjeld Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Spottet hylle i e30'n sin ut av lyskrysset nedenfor Røa for kort tid siden Flott bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå