Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Vært på autoforum ser jeg, mye pent der nå

der er det mye lureri ;) hadde aaldri kjøpt bil derifra :P

Hehe, hva får deg til å si det?

Hadde aldri kjøpt bil der jeg heller. Man ser hvordan di bilene blir brukt på fritiden.

Sønnen hans vraka jo en av ferrari'ene på hurumveien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan ikke si jeg syntes det er så ille jeg. "Kødda", yppa litt med en kar i en hvit R8 idag langs Union ved tofelten der, var ikke interessert i å gasse på noe. Men vet han tassen kjører bilene rimelig heftig, yppet han litt oppover bakkene mot Aron, skibakken. Skal si det gikk noen girskift litt for langt ned forbi det røde på turtelleren.

Men for all del, hvem av oss ville ikke hatt det litt moro om vi hadde hatt lik tilgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan ikke si jeg syntes det er så ille jeg. "Kødda", yppa litt med en kar i en hvit R8 idag langs Union ved tofelten der, var ikke interessert i å gasse på noe. Men vet han tassen kjører bilene rimelig heftig, yppet han litt oppover bakkene mot Aron, skibakken. Skal si det gikk noen girskift litt for langt ned forbi det røde på turtelleren.

Men for all del, hvem av oss ville ikke hatt det litt moro om vi hadde hatt lik tilgang?

Hadde sikkert tråkka på litt men ikke midt i byen som han ypplingen gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på autoforum ser jeg, mye pent der nå

der er det mye lureri ;) hadde aaldri kjøpt bil derifra :P

Hehe, hva får deg til å si det?

Hehe, har hørt div historier og vært borti noen av historiene selv igjennom jobben :wink:

Men for all del, hvem av oss ville ikke hatt det litt moro om vi hadde hatt lik tilgang?

Er ikke noe i veien med og teste litt når man prøver, kjører daglig div Porscher selv så vet alt om hvor fristende det er og være litt bajas :P Men er en forskjeld på og teste litt og herje med bilene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjøpe bil hos Auto-forum, notert.

Alltid vært nysgjerrig på historien bak bedriften. For min del var de plutselig der med mye deilige biler, men man ser hverken bilder av salgslokale eller navn på selgere slik som med Sandven, Autostrada, Pettersen Autoimport, altså andre importører av gromme biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...