M|Fjeld Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Spottet Jon Christian Aardal's verdenskjente Golf igår (igjen ) Dæven steike den er rå! Er forøvrig til salgs nå http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36251873
Fredrik 90 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 [ Bilde ]Spottet Jon Christian Aardal's verdenskjente Golf igår (igjen ) Dæven steike den er rå! Er forøvrig til salgs nå http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36251873 Enda jeg ikke har sansen for det så synes jeg den Golfen var Jækla tøff
wicky124 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 irriterer meg at folk ikke legger ut interiørbilder...
SofaKingFresh Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Verdenskjent Golf 6 med R-line. Ikke mange som har en slik bil nei Greit man har gjort en del med den, men spesielt.. Flott bil, ikke misforstå, men føler heller eldre biler er mer verdig "verdenskjent" når man totalrestaurerer dem, enn en nybil som man folierer og setter på luftfjæring
wicky124 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Enig! har heller aldri sett eller hørt om denne verdenskjente bilen før...
M|Fjeld Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Selvfølgelig.. En god gammel strøken e30/ke70 med høvelig grei senk er i en helt annen liga.. but still, folkevonga er helt awesome uansett hvordan man vrir og vender på det Helt rått stuk på den Wicky: Nei da har du vel ikke det
SofaKingFresh Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Visste helt ærlig talt ikke at det fantes en verdenskjent Golf 6. Men, kult det. Ikke de tingene som bryr meg for mye kan enn si. Gammel bil som er totalrestaurert og gjort DØNN strøken, er mer verdig til tittelen verdenskjent. Uansett, jeg spotter støtt og stadig en eldre rød Golf 1 i skien/porsgrunn. Strøken som fyyyy. Må få tatt bilde når den står stille
Underground1983 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Ikke bilde desverre, men ble forbikjørt av en strøken 6 serie coupe eller Grand coupe litt usikker var mørkt. Dette var ved statoil i asker og på Rosenkrantzgata i drammen. Bra med gamp i denne. Ikke sikker, men var kanskje en 640d. Alpinhvit Msport. Noen her inne?
wicky124 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Renault Alpine, med bredding, full dekor og en sjåfør som var glad i gasspedalen... rakk aldri ta no bilde...
Tore Diesel Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Har spotta et par fine E92 i løpet av et par dager på ferie i Larvik! En fin hvit en med Vossen hjul ved Mc.Donalds/Nordbyen kjøpesenter, og en rød en som jeg mener det var alpinahjul på i forbifarten i samme området! Noen her inne? Larvik er foresten en by jeg kunne tenkt meg å bo i! Fin plass med hyggelige folk!
Peak Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Ikke bilde desverre, men ble forbikjørt av en strøken 6 serie coupe eller Grand coupe litt usikker var mørkt. Dette var ved statoil i asker og på Rosenkrantzgata i drammen. Bra med gamp i denne. Ikke sikker, men var kanskje en 640d. Alpinhvit Msport. Noen her inne? Kjører stadig rundt, ser den omtrent hver dag. Utrolig barske biler den nye 6 serien. Vet forståvidt hvem som eier den, han hadde en hvit 520d M-Sport tidligere. Er foresten kun Coupé og ikke Grand Coupé
SofaKingFresh Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Har spotta et par fine E92 i løpet av et par dager på ferie i Larvik! En fin hvit en med Vossen hjul ved Mc.Donalds/Nordbyen kjøpesenter, og en rød en som jeg mener det var alpinahjul på i forbifarten i samme området! Noen her inne? Larvik er foresten en by jeg kunne tenkt meg å bo i! Fin plass med hyggelige folk! Den røde har jeg sett til salgs på finn. Selgeren bor i... *trommevirvel*.. Larvik! Så dufulgte godt med ja Mtp Alpina hjula Fin den!
Frode D Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Jeg møtte en lav, blå E46 facelift med standard frontfanger idag ved Skjoldskiftet utenfor Bergen idag. Noen her inne? Personen hilste, men jeg aner ikke hvem jeg møtte
[space] Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Var på Bærø utenfor Kragerø i ferien. Mye fint å se! Bl.a. denne: Denne Jaguaren så jeg på Alnabru:
[space] Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Tidligere i sommer kom jeg over disse her på Mc.Donalds på Vestby: Det var flere også, men fikk ikke tatt bilde av alle. Kjørte forbi hele kolonnen litt senere, på vei mot Moss. Tok en video når jeg passerte dem, men har ikke den tilgjengelig her nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå