Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Verdenskjent Golf 6 med R-line. Ikke mange som har en slik bil nei :D

Greit man har gjort en del med den, men spesielt..

Flott bil, ikke misforstå, men føler heller eldre biler er mer verdig "verdenskjent" når man totalrestaurerer dem, enn en nybil som man folierer og setter på luftfjæring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.. En god gammel strøken e30/ke70 med høvelig grei senk er i en helt annen liga.. but still, folkevonga er helt awesome uansett hvordan man vrir og vender på det :) Helt rått stuk på den 8)

Wicky: Nei da har du vel ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste helt ærlig talt ikke at det fantes en verdenskjent Golf 6. Men, kult det. Ikke de tingene som bryr meg for mye kan enn si. Gammel bil som er totalrestaurert og gjort DØNN strøken, er mer verdig til tittelen verdenskjent.

Uansett, jeg spotter støtt og stadig en eldre rød Golf 1 i skien/porsgrunn. Strøken som fyyyy.

Må få tatt bilde når den står stille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bilde desverre, men ble forbikjørt av en strøken 6 serie coupe eller Grand coupe litt usikker var mørkt. Dette var ved statoil i asker og på Rosenkrantzgata i drammen. Bra med gamp i denne. Ikke sikker, men var kanskje en 640d. Alpinhvit Msport. Noen her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spotta et par fine E92 i løpet av et par dager på ferie i Larvik! En fin hvit en med Vossen hjul ved Mc.Donalds/Nordbyen kjøpesenter, og en rød en som jeg mener det var alpinahjul på i forbifarten i samme området! Noen her inne? :) Larvik er foresten en by jeg kunne tenkt meg å bo i! Fin plass med hyggelige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bilde desverre, men ble forbikjørt av en strøken 6 serie coupe eller Grand coupe litt usikker var mørkt. Dette var ved statoil i asker og på Rosenkrantzgata i drammen. Bra med gamp i denne. Ikke sikker, men var kanskje en 640d. Alpinhvit Msport. Noen her inne?

Kjører stadig rundt, ser den omtrent hver dag. Utrolig barske biler den nye 6 serien.

Vet forståvidt hvem som eier den, han hadde en hvit 520d M-Sport tidligere.

Er foresten kun Coupé og ikke Grand Coupé :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spotta et par fine E92 i løpet av et par dager på ferie i Larvik! En fin hvit en med Vossen hjul ved Mc.Donalds/Nordbyen kjøpesenter, og en rød en som jeg mener det var alpinahjul på i forbifarten i samme området! Noen her inne? :) Larvik er foresten en by jeg kunne tenkt meg å bo i! Fin plass med hyggelige folk!

Den røde har jeg sett til salgs på finn. Selgeren bor i... *trommevirvel*.. Larvik! Så dufulgte godt med ja :D Mtp Alpina hjula :) Fin den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i sommer kom jeg over disse her på Mc.Donalds på Vestby:

IMAG0521.jpg

IMAG0522.jpg

IMAG0523.jpg

IMAG0524.jpg

IMAG0525.jpg

Det var flere også, men fikk ikke tatt bilde av alle. Kjørte forbi hele kolonnen litt senere, på vei mot Moss. Tok en video når jeg passerte dem, men har ikke den tilgjengelig her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...