bmwgrace Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Spottet en KH registrert X5 Alpina ved Fritidsparken i Skien. Jeg så en X5 eller x3 med Alpina i Spania.. var hvertfall alpina felger og stod alpina der andre embelmer pleier å være , så Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
bmwgrace Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Kjetil who? Her inne? Vet ikke om han har bruker. Kjetil Sømme. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
fish Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Har du bilde?Hvis ikke tror jeg lite på deg...something fishy about this spotting... Fishy at en Alpina stod utenfor badeparken? Tok dessverre ikke bilde da jeg har ødelagt kamera på mobilen. Var hvertfall Alpina emblem på venstre side bak, Alpina Softline felger, og dobbel blås bak. Dumt at jeg ikke tok hele reg. nr da, siden jeg sliter med troverdigheten.
eeikenes Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Har tatt et bilde, men får ikke lagt ut akkuratt nå, men på danskebåten fra stavanger til hirtsals sto det en slik på new york skilter. tøff bil som ikke er så normal
S.Hafsmo Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Denne sto utenfor hotellet i Bergen på tirsdagen. Greit kjøretøy.
spruddel Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Hvit E24 med Borbet felger på baksiden av Risløkka idag? Stod parkert der en god stund hvertfall. Kommer med bilde senere. Men noen her?
SigurdE36 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Litt morsom spott på ekebergsletta i dag. En standard sort golf fire 1,6, med klistremerket "livet er for kort til å kjøre kjedelig bil" Håper det var en ironisk eier
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Sett den jeg også Sigurd:p stakkars fyr om det ikke var det i allefall! Noen spottings lately: Litt dårlig bilde, men gule lamper og panserbh El 2cv? Utenfor GS
haakon85 Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Hvis du sjekker reg.nr. på den røde M5en så kommer du til å bli skuffet.
Tzunami Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 I know i know ser at det ikke er m5 da står forsåvidt kun ///M på bakluka også :S men den hadde kledd v10'ern!
[space] Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Han har glemt å skifte bakluka Så det med en gang
Tzunami Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Stemmer, har ikke riktig "kasett" rundt skiltet
ehrnst Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Tja. Kjørte kyststripa mellom saint. Tropez, Cannes, Nice og monte Carlo idag..... Så vel alt fra nu rs5, veyron, div lambos og annet italiensk til spyker, m5, e30m3 og noen små båter.... Droppet bilder Godt å komme tilbake til den litt mindre jålete delen av rivieraen Sent from my Lumia 800 using Board Express
S. Gunstad Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Er du på sørlandsferie wicky? Syns jeg spotta en kjent 7er i Larvik i kveld:-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
FredrikE24 Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Waqas er vel ikke skipsreder lenger såvidt jeg vet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå