Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Camaro kom enten i SS (Super Sport) eller RS (Rally Sport)

Feil, Camaro kom med en utgave som het RS/SS også om enn noe mer sjelden, man fikk også Z-28 og vanlig Camaro, den kom med alt i fra "six in line" til skikkelig sinna big block..

It was possible to order both the SS and RS to receive a Camaro RS/SS. In 1967, a Camaro RS/SS convertible with a 396 engine paced the Indianapolis 500.

Nemmelig, dette visste jeg faktisk :wink: Camaro er i seg selv en ikke så alt for sjelden amcar men en SS og i tilegg en SS Rally Sport er meget sjeldene saker. Har alltid vært svak for disse sent 60 talls Camaroene og har også en kompis som er hekta på disse så noe har jeg plukket opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel har en Camaro SS 67mod. som han har plukket ned i molekyler, og bygd opp igjen, lyseblå med to hvite striper over panser tak, og bagasje, 650hk big block, det sparker helt greit :)

Men for min del har jeg ikke sansen for amcar i det hele tatt! men denne synes jeg er litt tøff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel har en Camaro SS 67mod. som han har plukket ned i molekyler, og bygd opp igjen, lyseblå med to hvite striper over panser tak, og bagasje, 650hk big block, det sparker helt greit :)

Men for min del har jeg ikke sansen for amcar i det hele tatt! men denne synes jeg er litt tøff

Høres rått ut 8)

Jeg på min side har Amcars som neste største interesse etter BMW, råeste jeg kunne hatt er en E24 M635CSI og en 68 Camoro SS. To helt forskjellige biler og bygget med helt forskjellig formål men appelerer likevel til mine entusiastiske sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet meg selv bak rattet på en F01 760i i dag.. Snasen bil! 8)

Og dette våger du å dele uten å legge ved bilder??

Skal du handle? :D

Ok, en liten smakebit da.. Stort flere bilder kommer nok ikke av hensyn til eier. Jeg skulle gjerne handlet, men det spørs nok ikke om det er en null for mye i enden av prislappen.. 544hk går godt! :)

3128p34.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongens 760 er hybrid og har ikke vanlige kjennemerker såvidt jeg husker, Stoltenberg blir kjørt i en E65 facelift, etterfulgt av to perverse X5r.

Hvis det er hybrid så er det 740 Active Hybrid i såfall. Garasjen til statsministerens kontor blir nok fornyet i samband med oppbyggingen av høyblokka, ingen av bilene ble skadet i terrorangrepet da garasjen ligger på andre siden av blokka men kjenner jeg dem rett så må de nok ha nye biler fordi :evil:

Men uansett, innlegget over her var på fleip for de av dere som ikke oppfattet det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter stadigvekk litt gøy. En rå E34 med bimmers.no klistremerke i sideruta, sett den mange ganger på treff osv, tok flere bilder som jeg skal legge ut. E23 735iA ser jeg ofte, E23 732i iblant, rød dodge viper med prøveskilt så jeg forrige uke tror jeg (tøff bil i virkeligheten!), 997 carrera 4s og slike "vanlige" biler ser man jo hele tiden i Oslo. Samme dag som jeg så E23 735iA og E34'n, så kjørte jeg bak en Aston Martin DB7 cab, men det tok jeg ikke bilde av, det gjorde jeg av BMW-ene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongens 760 er hybrid og har ikke vanlige kjennemerker såvidt jeg husker, Stoltenberg blir kjørt i en E65 facelift, etterfulgt av to perverse X5r.

Hvis det er hybrid så er det 740 Active Hybrid i såfall. Garasjen til statsministerens kontor blir nok fornyet i samband med oppbyggingen av høyblokka, ingen av bilene ble skadet i terrorangrepet da garasjen ligger på andre siden av blokka men kjenner jeg dem rett så må de nok ha nye biler fordi :evil:

Men uansett, innlegget over her var på fleip for de av dere som ikke oppfattet det :wink:

Nei, 760 Hybrid det er jeg nesten sikker på, har vært mer på slottet enn de fleste og beskuet bilen ved mange anledninger.

Statsministerens bil er heller ikke byttet ut inntil videre, det tror jeg heller ikke kommer til å skje som følger av 22. Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...