Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hah! Det var faktisk en kvinne :P Tenkte å parkere på ett av de to plassene, men neida hun trengte to :roll:

Ja jeg tviler ikke #-o Hadde jeg sett det der så hadde jeg faktisk gått bort å spurt om ho hadde drukket eller gikk på noen sterke stoffer siden ho parkerer så idiotisk. For så å be henne til helvetet om å parkere bilen ordentlig før jeg melder henne til Politiet for mistanke om kjøring i ruspåvirket tilstand :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For så å be henne til helvetet om å parkere bilen ordentlig før jeg melder henne til Politiet for mistanke om kjøring i ruspåvirket tilstand :evil:

Hehehe, hadde noen truet meg med noe slikt hadde jeg provosert enda mer med parkeringen. Politiet måtte jo gjerne ha kommet, men jeg vet sannelig ikke om de hadde enset hva du hadde meldt inn engang.. "hei, jeg melder om mistanke om ruskjøring ettersom vedkommende har tatt to parkeringsplasser utenfor butikken"... Jaja det er jo lov å håpe hvertfall. Jeg tror jeg i bunn og grunn hadde vært flau over meg selv! :lol:

Btw: jeg skjønner for øvrig damen godt. Parkeringsbulker er dyrt å rette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, hadde noen truet meg med noe slikt hadde jeg provosert enda mer med parkeringen. Politiet måtte jo gjerne ha kommet, men jeg vet sannelig ikke om de hadde enset hva du hadde meldt inn engang.. "hei, jeg melder om mistanke om ruskjøring ettersom vedkommende har tatt to parkeringsplasser utenfor butikken"... Jaja det er jo lov å håpe hvertfall. Jeg tror jeg i bunn og grunn hadde vært flau over meg selv! :lol:

Btw: jeg skjønner for øvrig damen godt. Parkeringsbulker er dyrt å rette..

Tror nok Politiet ser meget alvorlig på meldinger om kjøring i påvirket tilstand, enten det er kjøremønster eller måten å sette fra seg bilen på. Det har vi fått flere eksempler på her i byen i allfall og det er det jeg grunner mine uttalelser i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, hadde noen truet meg med noe slikt hadde jeg provosert enda mer med parkeringen. Politiet måtte jo gjerne ha kommet, men jeg vet sannelig ikke om de hadde enset hva du hadde meldt inn engang.. "hei, jeg melder om mistanke om ruskjøring ettersom vedkommende har tatt to parkeringsplasser utenfor butikken"... Jaja det er jo lov å håpe hvertfall. Jeg tror jeg i bunn og grunn hadde vært flau over meg selv! :lol:

Btw: jeg skjønner for øvrig damen godt. Parkeringsbulker er dyrt å rette..

Tror nok Politiet ser meget alvorlig på meldinger om kjøring i påvirket tilstand, enten det er kjøremønster eller måten å sette fra seg bilen på. Det har vi fått flere eksempler på her i byen i allfall og det er det jeg grunner mine uttalelser i.

Politiet tar meldinger om ruspåvirket kjøring alvorlig, men når du ringer inn for å melde om en bil som er parkert stiller det seg antakeligvis annerledes. Hva skal du begrunne påstanden din med når politiet etterspør vedkommendes adferd? All feilaktig informasjon med vilje betegnes som falsk forklaring. Og du ringer ene og alene inn fordi du er forbanna over at damen har tatt to parkeringsplasser.. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet tar meldinger om ruspåvirket kjøring alvorlig, men når du ringer inn for å melde om en bil som er parkert stiller det seg antakeligvis annerledes. Hva skal du begrunne påstanden din med når politiet etterspør vedkommendes adferd? All feilaktig informasjon med vilje betegnes som falsk forklaring. Og du ringer ene og alene inn fordi du er forbanna over at damen har tatt to parkeringsplasser.. :lol::lol:

Er nok ikke sånn det funker min venn, dessverre! Det er ikke feilaktig informasjon å melde om mistanke, da man mistenker at noe kriminelt foregår. Politiet sier "Si heller i fra en gang for mye enn en gang for lite" De to gangene jeg har meldt i fra om mulig kjøring i påvirket tilstand så har de spurt etter sted, reg nummer og årsak til mistanke, de har så takket for mitt observante blikk og lovet å sjekke opp i saken omgående da det i såfall er snakk om en alvorlig trafikkforbrytelse.

Og slik parkering kan heller ikke forsvares, uansett hvordan Saltkjelen junior vinkler det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å ha en reell mistanke enn å ringe inn kun fordi du er forbanna over en feilparkering, men det enser tydeligvis ikke du. Hva slags forklaring ville du gitt til politiet om du ventet til dem kom? De er helt sikkert interessert i en kort vitneforklaring. Opplysninger som med viten og vilje som ikke er reelle kun fordi du ville ha politiets oppmerksomhet kan gå over til falsk forklaring. Skal du forklare at sjåføren gikk vinglete? Snakket utydelig? Nei, Fredrik.. Jeg skjønner at du har et sterkt behov for å ha utøvende makt.. Hvorfor ikke bli politi? Da kan du jo gå rundt å sjefe og komme med yndlingssmilyen din hele tiden [-X

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på sånne situasjoner er jeg ganske hyklerisk merker jeg, skjønner vedkommende godt, hvis det var med hensikt riktignok, parkeringsbulker er det værste som finnes! har sikkert 1000-vis av bilder av skilt/biler og siden av bilen min for å kunne slå hardt ned på evt folk som lager bulker! men misliker at andre parkerer sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, FYI.. Politiet reagerer på kjøring i påvirket tilstand veldig forskjellig.. Jeg lå en lørdag bak en kar i et par mil. Mannen var dritings, så jeg ringte snuten. Hva sa dem?

"Følg etter du, om du gidder, og se til at han kom seg trygt hjem..."

Leste bilskiltet for han, og de søkte han opp. Hva skjedde så? Jo, mannen har blitt tatt for å kjøre i fylla tidligere, så de visste hvor han skulle om han skulle hjem når jeg fulgte bak. Riktignok skulle han det, men dette sier litt om hvor forskjellig politiet er. Hadde du ringt til de en dag du var i Skien, for en har tatt 2 parkeringsplasser utenfor Herkules kjøpesenter, ville de begynt å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...