Toastjern Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Var det et bimmers medlem jeg møtte på gjelleråsen nå? Grønn e36 coupe, ganske lav med noe som så ut som acs felger ? Hei btw ;p Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Den første mazda 121 kom jo til norge..bitte liten bil... Men det var vel en egen Mazda bil? men den Fiestaen der har jeg aldri sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Strøken 80-talls hvitt på hvitt.....og enda litt mer hvitt.[ Bilde ] Den trenger jeg flere bilder av!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 En stor Coupe Og en liten Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Den første mazda 121 kom jo til norge..bitte liten bil... Men det var vel en egen Mazda bil? men den Fiestaen der har jeg aldri sett før. Ja det var en egen mazdabil ja...Og har vel hellerikke sett den fiestaen der før..Men tror jeg har sett den under ett annet merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Så en slik bentley cab med to barneseter baki for par dager siden..to unger i barnestolene med taket nede...tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Kjell Inge Røkke hadde en sånn Bentley, bare i cab og med blå farge Azure er det vel de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Muligens det var røkke sin...? var en mørk blå en med sort interiør (tror jeg)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 En god gammal Land Cruiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Står ved siden av meg akkurat nå. Den er LANG (Rapide) Mann 65+ som forteller ei dame om bilen; "Jeg kjørern over alt jeg" Åååh <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Aston Martin Rapide er uten tvil state of the art (toppen av kransekaken) når det gjelder familiebiler idag. Stort mer kult blir det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ja Aston Martin har fått til det Porsche ikke fikk til med Panamera designmessig, å lage en ren coupe med fire dører som ser fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Joda, men det er tydligvis mer enn smakssak. Da det kjører et drøss av Panamera´s på norske veier og ikke bare med diesel, da det kanskje kunne ha vært fasiten, men nei... Nok av turbo´er og S versjoner der ute også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Møtte en E36 bilcrossbil bakpå en henger i Slemmestad idag,Hiace som dro - noen her sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Spotta på ein M6 i tunet når eg kjøpte meg felger igår! Snedden bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå