spruddel Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Skulle akkurat til å skrive at jeg spotta estorilblå F31 med noe skrift på siden hvor det stod 3 Touring, er sikkert den over her Så den i Oslo da. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Kan være den men er lite sansynlighet da denne sto i tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Sjelden fargevalg på en Jeep spottet i en garasje i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Ikke hverdagskost er denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Synes man ser RX8 støtt og stadig jeg men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Synes man ser RX8 støtt og stadig jeg men Bilen er jo sykt lett med sine 1315kg og har 192hk på bakhjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Spotta dette bildet på Facebook En kompis som hadde likt bilde, etter det jeg har forstått så blir det smidd innmat og turbo ( kjenner ikke eier, så om eier av bildet ser bildet og vil ha det vekk si ifra! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 helt feil motor i ett slikt karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Nei, helt feil karosseri for en slik motor. Men det er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 En tier på at det der er i bakgården hos Olsen Bil Driver med mye rart der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 helt feil motor i ett slikt karosseri v12 skulle holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Så en matt grønn m6 rett ved justisen i Oslo i natt. Den, pluss en 1serie som stod foran fikk parkeringsbot. Dårlig bilde.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Det er nok ikke en M6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Ikke? Har ikke mye peiling på m6ere, så bare at den hadde m6 emblem på bakluka Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Enten har han byttet ut de originale M6-speilene med standardspeil, eller så er det snakk om god gammel emblemtrimming. Jeg setter noen kroner på den siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå