S.Hafsmo Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Drop-box er integrert i note2. Dog ikke i windows. Heldigvis er nerdeskillsen fortsatt såpass tilstedeværende at jeg klarte å trykke på "install" knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Drop-box er integrert i note2. Dog ikke i windows. Heldigvis er nerdeskillsen fortsatt såpass tilstedeværende at jeg klarte å trykke på "install" knappen. Hmm merker en aning til hets her mellom linjene fordi jeg ikke fikk til noe igrunn ganske simpelt Uansett, det er en loddrett Fisker Karma på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Ser ikke hvordan du klarer å skape SÅÅÅ store dataproblemer ved bildeoverføring...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ka_bristolgarasjen Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Ferrari California, kjørt av en dame og jaggu tror jeg ikke bilen hadde vinterdekk [ Bilde ] Egentelig ganske besjeden bakfra [ Bilde ] Spottet denne igjen i dag! I -12 og snø så kjører de altså rundt i Ferrari, er en annen i byen her også med en sort 458 Italia som også brukern vintern igjennom Only in Norway Ferrarien eies av en god kunde av oss,han har MYE annet kult i garasjen også...California`n var visst bare kone/vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Det gjør de fra iPhonen min til Mac/iPad også, uten bruk av noe som helst. men så er det omtrent det eneste bruksområdet til de Apple produktene, så fint at spilling av musikk og overføring av bilder funker fint da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Den evige apple vs. windowsdiskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 er vel mer "ios vs android"....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 er mange "mindre" temaer under, og ios/windows mobile/android er definitivt en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 I dag spottet jeg en hvit Nissan GT-R, rød Ferrari 458 Italia og hvit Audi R8. Sammen, bak et vindu Vanligvis har kun Ferrarien og R8 stått der, og så at de kjørte ut GT-R'en litt senere på dagen. Fy så råe biler...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 For å holde liv i tråden - 640d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 åååårh.. den nye 6 grand coupe er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 åååårh.. den nye 6 grand coupe er deilig det er det ingen tvil om! vi solgte vår for 2 uker siden eller noe.. savner å se den hver dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 så den i matt brun på Bilia skøyen/stenshagen for noen uker siden, den var LEKKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Mangler noen tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Mangler noen tall [ Bilde ] Eller VELDIG gammel bil! Sendt fra iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå