noekult Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 De Countachene er av endel samlere spådd en mektig verdiøkning snart- bare å hamstre et av historiens mest upraktiske superbiler
Haukefer Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Ganske sjelden kost å se sånne biler her jeg bor,så fornøyd me den spottingen der Sent from my iPad using Tapatalk HD
StigJ Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Mener den hvite Lamboen holder til i Stavanger hvis den da ikke er solgt videre.
Mattae Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 E30 M3 i Haugesund (skåredalen) og Lamborghini Countach på Stord Deilig lyd i den lamboen! [ Bilde ] [ Bilde ] Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 sett dem e30'n noen ganger jeg og, i gata mi og så den senest idag, var godt å se at han snudde seg etter min tralle og at det ikke bare var jeg som glana på den syns den ser rimelig strøken ut, ikke fått sett den på skikkelig nært hold enda.
Haukefer Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 E30 M3 i Haugesund (skåredalen) og Lamborghini Countach på Stord Deilig lyd i den lamboen! [ Bilde ] [ Bilde ] Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 sett dem e30'n noen ganger jeg og, i gata mi og så den senest idag, var godt å se at han snudde seg etter min tralle og at det ikke bare var jeg som glana på den syns den ser rimelig strøken ut, ikke fått sett den på skikkelig nært hold enda. Ja den såg meget fin ut, kjører original e61 jeg så han snudde seg ikke akkurat etter meg hehe, søstrene mine som bor i skåredalen Sent from my iPad using Tapatalk HD
noekult Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Noen som kjenner til denne? Sto utenfor her jeg bor... Så små biler...
awt Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Ja, når du sier det ser det ut som det er breddere ihvertfall, men den så bare så kjip ut. Er du sikker på det med merket? Leste en lang tråd ang. det på et Mercedes-forum, og konklusjonen var at det ikke var AMG-merke på biler som kun hadde stylingen, med unntak av på gulvmattene i noen tilfeller. DK80008, men tror en eller annen database er nede. Fant ingenting nå. Nå er ting iorden, og bilen er en ML320.
316 Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Noen som kjenner til denne? Sto utenfor her jeg bor... Så små biler...[ Bilde ] SMÅ nei? Men ja, kjenner til den.
noekult Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Den svarte Gallardo Spydern som ble spottet med en asiatisk herremann bak rattet har jeg som garasjenabo nå, faktisk Insane bil
wicky124 Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Den svarte Gallardo Spydern som ble spottet med en asiatisk herremann bak rattet har jeg som garasjenabo nå, faktisk Insane bil Tung?
noekult Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Vet ikke hva han heter, hvis det var det du mente Den stod der da jeg gikk for å sjekke ut garasjeplassen før kontraktskriving, og i dag kjørte han ut i det jeg kjørt inn. Kan skrike Tung neste gang jeg ser han der og se om han reagerer.
Henrik... Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 spotta denne i Lillestrøm i dag. hva for bil/motor er det? grisefeit anyways
mossing91 Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Er en E92 M3, var på Cars & Coffee treffet også den. Grisefet bil med suvuren motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå