Fredrik 90 Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Ser ut til å være ekte saker også, får opp Alpina hvis man søker på regnummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Den er ekte sneik meg ut litt på kvelden for å beundre dette underverket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Spotta en forumbruker idag! strøken tralle ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 SigurdE36 det der! Den bilen er et smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 I går møtte jeg en senket E21 323i på Rud industriområde i Bærum. Sjeldent man ser disse langs veien på en hverdag. I dag ble jeg passert på E18 v/Lier av en pen E46 Ci med den peneste fargen E46 ble levert i, Sahara beige. Lignet på denne, dog mindre felger: En time senere møtte jeg en E39 i samme farge mellom Drammen og Mjøndalen - kan ikke huske å ha sett en E39 langs veien i denne fargen. Veldig pen og diskre bil som så ut til å bli kjørt av entusiast. Også så jeg en BMW X1-taxi på Lysaker. Første gang for min del det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Og denne hvite 7'ern [ Bilde ] Whaat, den sjuern så jeg også rundt den tiden Husker ikke hvor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Spotta en gammel, hvit Fiat 500 abarth med gammel mann og dame inni her om dagen, morsom bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Spotta en skikkelig tøff F31 estorillblå på Ringveien for noen dager siden, senka ganske bra, svarte hjul var det vel og og dobbelt utløp bak på venstre side med en liten "DTM"-vipp oppover på eksosen mener jeg, men mye mindre enn de gamle DTM-E30ene Meget lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Kjørt en tur til spania i sommer. Sett mye forskjellig. Men har bare noen få bilder. Sitter ikke med kamera klart hele tiden. Norske skilter på den. Stod i tyskland. Hengeren var full av merce er best reklame. Trekkvogna er en scania. Litt uheldig reklame at merce trekkvogna ikke virka Artig skilt i nederland. Blå skilt er påbud skilt. Påbudt og fikse motoren her? Artig liten bil. Ligna en transporter. Men var en citroën om jeg ikke husker feil. I nederland har de også parkeringsplasser til kontorpulten?? Og en kviklunch inspirert moped i spania. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Finanskrisen har med andre ord gjort seg tydelig nedover i Europa når det mest eksotiske man ser er en AC styla Dansk 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Så flere lamboer og andre tøffe biler. Men sitter som jeg skrev ikke med kamera i hånna mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Finanskrisen har med andre ord gjort seg tydelig nedover i Europa når det mest eksotiske man ser er en AC styla Dansk 316 Hvordan vet du at det er en 316? Kan jo være en 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Finanskrisen har med andre ord gjort seg tydelig nedover i Europa når det mest eksotiske man ser er en AC styla Dansk 316 Hvordan vet du at det er en 316? Kan jo være en 318 Er faktisk en 2005 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 I helga da: Fra spikkestad til drammen en Ferrari 458 italia.[ Bilde ] sent from my microwave using tapatalk Det bildet er tatt Her er det ikke? Kjører den veien hver dag til jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå