Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Du tok ikke at jeg tok fleipen din altså? :P

Hehe, jo jeg gjorde jo forsåvidt det men det var denne internett humoren som ikke alltid er like lett å tyde :P Får skylde på at jeg er litt "svimmel" i toppen pga forkjølelse :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flere lamboer og andre tøffe biler. Men sitter som jeg skrev ikke med kamera i hånna mi.

Har sett over 3-sifret antall superbiler i toppklasse på Dubai-turen min, men knapt tatt bilde av 10... Det er altfor varmt på dagen til at folk gidder å være ute i dagslys, så det er på kvelden at playboyene kommer ut for å leke. Og jeg har ikke kamerautstyr som tar brukbare bilder i mørket så da blir det få spottebilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Oslo i helga så da blir det nok noen spottings :) Jeg tenker det blir omtrent slik som dette her: Panamera, Panamera, 911, 911, E92 M3, 911, R8, Panamera, R8, 911, 911, Panamera, Panamera, 911, E92 M3, 911, 911, R8, 911, 458 Italia, Panamera, Panamera, 911, R8, 911 osv og osv :mrgreen:

Er i allfall inntrykket jeg har etter mine siste besøk i hovedstaden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flere lamboer og andre tøffe biler. Men sitter som jeg skrev ikke med kamera i hånna mi.

Har sett over 3-sifret antall superbiler i toppklasse på Dubai-turen min, men knapt tatt bilde av 10... Det er altfor varmt på dagen til at folk gidder å være ute i dagslys, så det er på kvelden at playboyene kommer ut for å leke. Og jeg har ikke kamerautstyr som tar brukbare bilder i mørket så da blir det få spottebilder...

Jeg har bare brukt mobilen min. Ikke sitti klar med den mens jeg har kjørt. Og i ferien har den stortsett ligget i skapet i bilen. Da blir det ikke så mye bilder desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Oslo i helga så da blir det nok noen spottings :) Jeg tenker det blir omtrent slik som dette her: Panamera, Panamera, 911, 911, E92 M3, 911, R8, Panamera, R8, 911, 911, Panamera, Panamera, 911, E92 M3, 911, 911, R8, 911, 458 Italia, Panamera, Panamera, 911, R8, 911 osv og osv :mrgreen:

Er i allfall inntrykket jeg har etter mine siste besøk i hovedstaden :roll:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Oslo i helga så da blir det nok noen spottings :) Jeg tenker det blir omtrent slik som dette her: Panamera, Panamera, 911, 911, E92 M3, 911, R8, Panamera, R8, 911, 911, Panamera, Panamera, 911, E92 M3, 911, 911, R8, 911, 458 Italia, Panamera, Panamera, 911, R8, 911 osv og osv :mrgreen:

Er i allfall inntrykket jeg har etter mine siste besøk i hovedstaden :roll:

Er jo vel nesten bare Teslaer i Oslo nå.. Alle har jo det :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kort 45min stopp på texburger/sjølyst idag og spotta 2stk Pnamera, 3stk 911 991, 1stk 997 Gt2 clubsport, en hvit Audi R8 og en e92 335i inklurdert millhouse sin syyykt tøffe e46 m3 :)

Var det en hvit gt2? Tror jeg sendte tilbud på akrapovic eksos til den i dag! Og hvor så du 320en min? Og hvordan viste du at den var min? Ingen som kjenner til den bilen! Bare nyskjerrig, ikke noe stress! kommer på finn i mirgen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...