Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta en Mercedes-Benz SLS EL bil i Oslo i dag tidlig. RÅ bil! Men mangla lyden.....

Grå farge

Da hadde flobben rett likevel, jeg trodde disse ennå var på prototype stadiet. Nå følger jeg riktig nok ikke så veldig mye med i Mercedes verden men trodde en slik bil skulle fått større oppmerksomhet rundt sin lansering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en Mercedes-Benz SLS EL bil i Oslo i dag tidlig. RÅ bil! Men mangla lyden.....

Grå farge

Da hadde flobben rett likevel, jeg trodde disse ennå var på prototype stadiet. Nå følger jeg riktig nok ikke så veldig mye med i Mercedes verden men trodde en slik bil skulle fått større oppmerksomhet rundt sin lansering.

Ryktene sier at Røkke og Stordalen er eiere av disse ser jeg.

Men ja lite oppmerksomhet rundt disse. Litt rart siden Tesla blir skrevet om overalt. Må da være tusen ganger kulere å kjøre elektrisk utgave av SLS en å ratte rundt i den plastbaljen Tesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en Mercedes-Benz SLS EL bil i Oslo i dag tidlig. RÅ bil! Men mangla lyden.....

Grå farge

Da hadde flobben rett likevel, jeg trodde disse ennå var på prototype stadiet. Nå følger jeg riktig nok ikke så veldig mye med i Mercedes verden men trodde en slik bil skulle fått større oppmerksomhet rundt sin lansering.

Ryktene sier at Røkke og Stordalen er eiere av disse ser jeg.

Men ja lite oppmerksomhet rundt disse. Litt rart siden Tesla blir skrevet om overalt. Må da være tusen ganger kulere å kjøre elektrisk utgave av SLS en å ratte rundt i den plastbaljen Tesla.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10134774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen spottings i det siste, den pt cruisern over her, en lamborghini gallardo i operatunellen, en tesla model s som jeg kjørte mot med m5'n, en hel haug av corvetter på tirsdag, en hvit e92 m3 ved skøyen og den overnevnte oransje e46 m3'n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...