Markus E30 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Spotta denna bmw'n. Hva er det for no? Å denna Kanke være mange av denna? X5 4.6is? Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Den øverste er en herlig BMW 507 De andre der kjenner du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kjenner de andre ja fet 507! Grom lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Ikke hver dag man ser BMW Z1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 å godt er det.... spotta en sølv E30 M3? med intercooler i fronten fram og tilbake til HiL i forrige uke. noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 [ Bilde ]Trenger en liten camberjustering. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Spotta en Mercedes-Benz SLS EL bil i Oslo i dag tidlig. RÅ bil! Men mangla lyden..... Grå farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Spotta en Mercedes-Benz SLS EL bil i Oslo i dag tidlig. RÅ bil! Men mangla lyden.....Grå farge Da hadde flobben rett likevel, jeg trodde disse ennå var på prototype stadiet. Nå følger jeg riktig nok ikke så veldig mye med i Mercedes verden men trodde en slik bil skulle fått større oppmerksomhet rundt sin lansering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Fikk også med et amerikans flak i bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Snublet over denne CL63 AMG. Koster ca 2.5 mill ny - spesiell slede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Spotta en Mercedes-Benz SLS EL bil i Oslo i dag tidlig. RÅ bil! Men mangla lyden.....Grå farge Da hadde flobben rett likevel, jeg trodde disse ennå var på prototype stadiet. Nå følger jeg riktig nok ikke så veldig mye med i Mercedes verden men trodde en slik bil skulle fått større oppmerksomhet rundt sin lansering. Ryktene sier at Røkke og Stordalen er eiere av disse ser jeg. Men ja lite oppmerksomhet rundt disse. Litt rart siden Tesla blir skrevet om overalt. Må da være tusen ganger kulere å kjøre elektrisk utgave av SLS en å ratte rundt i den plastbaljen Tesla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Spotter rett som det er en knall oransj og svensk-registrert lav E46 M3 på skøyen/oslo sentrum. Fet bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Spotta en Mercedes-Benz SLS EL bil i Oslo i dag tidlig. RÅ bil! Men mangla lyden.....Grå farge Da hadde flobben rett likevel, jeg trodde disse ennå var på prototype stadiet. Nå følger jeg riktig nok ikke så veldig mye med i Mercedes verden men trodde en slik bil skulle fått større oppmerksomhet rundt sin lansering. Ryktene sier at Røkke og Stordalen er eiere av disse ser jeg. Men ja lite oppmerksomhet rundt disse. Litt rart siden Tesla blir skrevet om overalt. Må da være tusen ganger kulere å kjøre elektrisk utgave av SLS en å ratte rundt i den plastbaljen Tesla. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10134774 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Har noen spottings i det siste, den pt cruisern over her, en lamborghini gallardo i operatunellen, en tesla model s som jeg kjørte mot med m5'n, en hel haug av corvetter på tirsdag, en hvit e92 m3 ved skøyen og den overnevnte oransje e46 m3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå