Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Du er bra tett om du handler denne bilen her, koster mer en vanlig Bensin SLS, er bittelitt dauere og har lavere toppfart :roll: Ikke holder den mange rundene rundt Nurburgring heller før du må stoppe å lade i fire timer....

At de i det hele tatt gidder, man må jo være like tett og pr kåt som Stordalen for å kjøpe slikt noe :P Men han slipper jo køen på vei til jobb og jaggu kan han ikke parkere gratis også gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kjøpt en SLS hadde jeg ikke kjørt rundt ringen allikevel, bor man i Oslo så er EL-bil kjekt, hurtigladere finnes veldig mange steder i byn nå om det trengs, toppfart har lite å si i Norge, en EL-Bil kommer seg ikke ned til ringen uten hjelp eller god tid og mange stopp allikevel.

Har man penga, så ja hvorfor ikke? Tesla Model S, think, mitsubishi Miew? Nissan Leaf? Ikke særlig spennende biler bortsett fra Tesla Model S som har sine prestanda.

Hadde jeg jobbet meg opp til en slik kapital bla. Stordalen har(det har ikke kommet gratis tro det eller ei), så hadde jeg kjørt elektrisk SLS i kollektivfeltet med et bredt smil!

Ellers, all PR er god PR, ikke minst har han kjøpt en bil som ikke slipper ut noe direkte. Det blir det god oppmerksomhet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bra tett om du handler denne bilen her, koster mer en vanlig Bensin SLS, er bittelitt dauere og har lavere toppfart :roll: Ikke holder den mange rundene rundt Nurburgring heller før du må stoppe å lade i fire timer....

At de i det hele tatt gidder, man må jo være like tett og pr kåt som Stordalen for å kjøpe slikt noe :P Men han slipper jo køen på vei til jobb og jaggu kan han ikke parkere gratis også gitt

Tett og tett... Blant fiffen han henger med så scorer en slik elite-elbil sikkert høyt. Alle vi vet at han kunne kjøpt seg hundre av vanlige SLSene om han ønsket, men vanlig superbil er neppe ønsket - heller det å fremstå som ultrahipp (aka miljøvennlig image er inn som aldri før).

Sikkert den siste i Norge som bryr seg om Nurburgring av alle SLS-eiere i landet...

Veldig god PR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk vært litt småflau av å kjøre i den SLSen. Folk forventer jo gromlyd når en slik kjører forbi. Men her blir det jo bare zzzzzzz (i dobbel forstand) ](*,)

Den nye Teslaen er forøvrig en annen sak. Her vet jo folk at det er en elbil. En praktisk en sådan.

Møtte på en slik en svart her i uka utenfor Stavanger. Mulig det var Frederic Hauge som var ute på turneen sin.

http://www.aftenbladet.no/energi/klima/ ... iBD_9LWOuI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mange AMG-er i Dubai. Bare i løpet av 15 minutter så jeg 3 av dem... Man ser alt fra S65 AMG til G55 og gamle E55...

Jeg MÅ få meg lyssterk objektiv for det er sykt mye bra på veiene her! Jeg er ganske sikker på at det ikke finnes større variasjon i bilmodeller noen andre steder i verden. Man ser Mini Countryman S, så en japansk bil med 1 liters motor, så en Fiat 500 Abarth, så et svært amerikansk flak av en bil, så noen nye muscle cars (Shelby Mustangs og Camaroer er populære), så en splitter ny Ferrari, så en M-tech E30, så en heisa amerikansk pickup, så en styla Camry (ja, faktisk), så en 316i E90 LCI (av alle ting!), så en Honda Accord Coupe med V6 og ca 300 hk, så en sen 80-talls Alfa Romeo sedan, så en Mercedes S600 fra 90-tallet og sånn fortsetter det bare. Man ser ALT slags biler her, helt vanvittig... Nissan GT-Rer, M5 F10er, hundrevis av Nissan 350Z, utallige Maseratier, Bentley Continental GT hvert 15. minutt... Har også sett flere RR Phantoms og Ghosts og et par Mulsanner av nyeste typen (aw my gawd for en bil). Spiller ingen rolle hva man har, man skiller seg aldri ut her...

Skal prøve å gjøre en innsats og få knipset noen bilder. Jeg er hvertfall dritglad for variasjonen, man ser så mye man aldri ellers ville sett med mindre man var i USA eller Japan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo langt i fra Marrabæsj brun :P Den er Sepangbronze. Veldig ulike farger.

er det Marrakeshbrun kan det jo kanskje være Ivrig 8ettellerannet sin.

Edit: Altså denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43147933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...